بررسی پاوربانکها وانتخاب بهترین پاوربانک

۱۵ مطلب در مهر ۱۳۹۸ ثبت شده است

شارژر دو سیم بی سیم 5 سیم پیچ CHOETECH

شارژر دو سیم بی سیم 5 سیم پیچ CHOETECH

مدت زمان زیادی است که شارژ بی سیم در بازار موجود است. این بدان معنا نیست که این روش به پرکاربردترین روش شارژ تبدیل شده است. بیشتر مردم هنوز هم از کابل استفاده می کنند ، با وجود اینکه بسیاری از تلفن های هوشمند در حال حاضر شارژ بی سیم سازگار هستند.

البته با انتشار آیفون 8 و آیفون X ، شارژ بی سیم از محبوبیت بیشتری برخوردار شد. نکته ای که محدود کننده بسیاری از شارژرهای بی سیم است این است که اکثر آنها فقط می توانند همزمان یک گوشی هوشمند را شارژ کنند.

با وجود داشتن بسیاری از کویل های شارژ.

این با این شارژر بی سیم 5 سیم پیچ CHOETECH تغییر می کند زیرا در واقع می توانید همزمان با آن دو دستگاه را به صورت بی سیم شارژ کنید.

حتی موارد دیگری نیز وجود دارد ، بنابراین بگذارید آنچه را که می خواهید از آن در این بررسی استفاده کنید.

قدرت
شارژ خروجی:
بنابراین با استفاده از 5 سیم پیچ در این شارژر ، می توانید همزمان یا یک یا دو تلفن هوشمند را شارژ کنید. هنوز هم می توانید فقط یک بار یک تلفن را شارژ کنید و اساساً محدوده رایگان در جایی که می خواهید تلفن خود را روی شارژر قرار دهید ، داشته باشید.

اما وقتی شارژ دو گوشی به طور همزمان انجام می شود ، یکی در سمت راست و دیگری در سمت چپ باید باشد.

شارژ انرژی از این شارژر CHOETECH بسیار جذاب است ، زیرا این گوشی از شارژ سریع بی سیم برای آیفون ها و تلفن های سامسونگ گلکسی بهره می برد.

تلفن های گلکسی سامسونگ که از گلکسی S7 و فراتر از آن سازگار با Qi هستند ، قادر به شارژ با سرعت 10W هستند.

در حالی که آیفون X ، آیفون 8 و XS قادر هستند با سرعت شارژ بی سیم سریع 7.5 وات شارژ شوند. سایر تلفن های سازگار با Qi در بازار با سرعت شارژ 5W شارژ می شوند.

شارژ ورودی:
برای به دست آوردن سرعت شارژ سریع بی سیم ، شما باید از یک شارژر دیواری Quick Charge استفاده کنید و خوشبختانه این شارژر 5 سیم پیچ به همراه یک شارژر سریع شارژ سریع درگاه است.

همچنین از کابل USB-C بهره می برد و از USB-C صحبت می کند ، این شارژر بی سیم CHOETECH در واقع از درگاه USB-C استفاده می کند. سرانجام ، شارژرهای بی سیم بیشتری در حال تبدیل به استفاده از USB-C هستند که اکنون باید استاندارد معمولی برای این نوع دستگاه ها باشد.

خداحافظ ، میکرو USB.

طرح
اندازه و وزن:
از آنجا که این شارژر بی سیم دارای 5 سیم پیچ است ، بسیار بزرگتر از فقط شارژر وایرلس استاندارد شماست.

دارای طول 6.7 اینچ ، عرض 3 اینچ و ضخامت 0.5 اینچ است. وزن شارژر 12 اونس است.

حتی با وجود ابعاد بزرگتر آن ، می توانید بدون داشتن فضای زیاد ، این شارژر را در هر کجا که می خواهید قرار دهید.

اجزای عملکردی:
با استفاده از این شارژر ، CHOETECH اطمینان حاصل کرد که شما قادر به استفاده از همه چیز درست در خارج از جعبه هستید.

از آنجا که این جعبه ها شامل یک شارژر بی سیم 5 سیما ، کابل USB-C به USB-A و یک شارژر دیواری Quick Charge نیز هستند.

هنگامی که یک تلفن هوشمند سازگار با Qi را روی شارژر قرار می دهید ، یک چراغ سبز LED کوچک وجود دارد که در کنار آن روشن می شود تا نشانگر شارژ دستگاه (های) شما باشد. چراغ LED بسیار کم رنگ است و در هنگام شارژ مزاحمتی نخواهد بود.

ساختن
ساختار و مواد:
شارژر ساخت کاملاً جامد دارد. شارژر بالای آن از یک ماده لاستیکی ساخته شده است که سوراخ های کوچکی دارد. این کار برای اطمینان از اینکه تلفن شما در هنگام شارژر نمی چرخد ​​کار بسیار خوبی می کند.

در قسمت پایین شارژر جایی است که چهار لنت لاستیکی وجود دارد که مانع از حرکت شارژر نمی شود.

فنی:


شارژر حتی اگر سریع شارژ می شود دو دستگاه را گرم نمی کنید و به این دلیل است که در انتهای شارژر مقدار زیادی منافذ وجود دارد.

قابلیت اطمینان
این یکی از بهترین شارژرهای بی سیم است که اگر شما و شخصی که با او زندگی می کنید نیز دارای تلفن هوشمند شارژ بی سیم هستید ، دریافت خواهید کرد.

همانطور که می توانید هر دو را به طور همزمان شارژ کنید ، و آنچه این شارژر را حتی بیشتر قابل اعتماد می کند این است که اگر شما صاحب تلفن های شارژ سریع بی سیم مانند تلفن سامسونگ گلکسی یا آیفون شارژ بی سیم هستید.

خلاصه:
قدرت:

قدرت شارژ و پوشش آن بسیار عالی است زیرا این شارژر دارای 5 سیم پیچ است. شارژ سریع بی سیم برای آیفون های سازگار با Qi و تلفن های سامسونگ نیز موجود است.


گزارش این آگهی

طرح:

این شارژر با استفاده از همه موارد لازم برای استفاده در حداکثر قدرت بسیار آسان است.

ساختن:

با استفاده از بسیاری از منافذ در قسمت پایین شارژر ، بیش از حد گرم نمی شود. همچنین ، تمام قسمت بالای شارژر از لاستیک ساخته شده است که تلفن های شما را گیر می آورد و از ریزش آنها جلوگیری می کند.

قابلیت اطمینان:

اگر قصد دارید که همزمان دو گوشی را همزمان با آن شارژ کنید ، این شارژر را دریافت کنید. یا اگر می خواهید ، می تواند یکی از آزادترین راه ها برای استفاده از یک شارژر بی سیم با یک تلفن واحد باشد. از آنجا که دارای 5 سیم پیچ است.

مشخصات شارژر بی سیم دو سیم پیچ CHOETECH 5 کوئل:
خروجی:
شارژ سریع بی سیم سامسونگ: 10W

شارژ سریع بی سیم آیفون: 7.5W

شارژ بی سیم استاندارد: 5W

ورودی: 18W
شاخص قدرت LED: شاخص قدرت سبز
اندازه: 6.7 x 3 x 0.5 اینچ
وزن: 12 اونس
نتیجه:
این شارژر سیم پیچ CHOETECH 5 با امکان شارژ همزمان دو تلفن به طور همزمان و حتی ارائه شارژ سریع بی سیم برای تلفن های سامسونگ و آیفون های اپل نیز به مراتب بهتر می شود

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
رضا تنگستانی فرد

پد شارژ بی سیم سریع HBUDS

پد شارژ بی سیم سریع HBUDS

از زمان انتشار آیفون X ، در سال 2017 ، شارژ بی سیم بسیار رشد کرده است. حداقل ، تقاضا برای آن دارد. به عنوان یکی از برجسته ترین تلفن های هوشمند سرانجام در بازار ، استفاده از شارژ بی سیم را آغاز کرد و در کنار آن ، آیفون X ، آیفون 8 و اکنون آیفون XS ، همگی با شارژ سریع بی سیم سازگار هستند.


گزارش این آگهی

در این بررسی ، ما قصد داریم این پد شارژ بی سیم سریع HBUDS را بررسی کنیم. شارژ بی سیم ممکن است مفیدترین روش برای شارژ تلفن هوشمند شما نباشد ، به خصوص با استفاده از Quick Charge و Delivery که اکنون با تلفن ها استفاده می شود.

با این حال ، این هنوز چیزی است که قابل استفاده است ، بنابراین بیایید ببینیم که این شارژر بی سیم چگونه نگه می دارد.

قدرت
شارژ خروجی:

شارژ سریع وایرلس گلکسی S8 ، اما با کابل USB-C Aukey.
از آنجا که این یک شارژر بی سیم سریع است ، دقیقاً به چه معنی است؟ در این حالت ، این بدان معناست که قادر است تلفن های هوشمند سامسونگ را به سرعت بی سیم شارژ کند و همچنین آیفون هایی که سازگار با Qi هستند.

شارژ سریع بی سیم برای تلفن های سامسونگ فقط برای سامسونگ Galaxy S7 و فراتر از آن اتفاق می افتد. همچنین شارژ سریع بی سیم برای تلفن های سامسونگ به معنای شارژ آنها با سرعت شارژ 10W است.

بنابراین فقط برای شفاف سازی ، شارژ سریع بی سیم برابر با Quick Charge نیست ، زیرا Quick Charge فقط با سیم و پورت قابل استفاده است و از شارژ سریع استفاده می کند ، دلیل اینکه این "شارژ سریع بی سیم" است دلیل آن است که سرعت شارژ بی سیم به طور منظم 5W است ، بنابراین تلفن های هوشمند سامسونگ با این شارژر بی سیم دو برابر می شوند.

با این حال ، یکی از مهمترین فاکتورهایی که باید بدانید که در واقع از شارژ سریع بی سیم از این شارژر بی سیم HBUDS استفاده می کنید اینست که برای تأمین انرژی باید از پورت Quick Charge استفاده کنید.

کابل ها شارژر بی سیم را به عقب نگه می دارند
مشکلی که پیدا کردیم مربوط به خود شارژر بی سیم نبود ، بلکه کابل USB-C بود که با آن همراه بود. ما از پورت Quick Charge برای تغذیه شارژر و کابل HBUDS استفاده می کردیم.

مشکلی که ما با آن روبرو شدیم این بود که فقط شارژ بی سیم استاندارد وجود دارد و نه شارژ سریع بی سیم. سپس از یک کابل USB-C Aukey با شارژر HBUDS استفاده کردیم ، و این در هنگام کار شارژ سریع بی سیم است. این که کابل داخل جعبه بیفتد بسیار ناامید کننده است ، فقط این که متوجه شوید که نمی توانید تمام توان شارژر را بیرون از جعبه استفاده کنید.

در مورد شارژ سریع آیفون X ، آیفون 8 و آیفون XS؛ این تلفن های هوشمند قادر به شارژ با سرعت شارژ 7.5 وات هستند.

برای سایر تلفن های سازگار Qi ، آنها با سرعت شارژ 5W شارژ می شوند.

شارژ ورودی:
همانطور که قبلاً نیز اشاره کردیم ، هنگام برقراری کامل شارژر برای شارژ سریع بی سیم ، مشکل کمی وجود دارد و این به دلیل کابل همراه با شارژر است.

ما کابل USB-C Aukey را که استفاده کرده ایم توصیه می کنیم.

همچنین ، به یاد داشته باشید که از شارژ سریع بی سیم استفاده می کنید ، باید از درگاه Quick Charge استفاده کنید ، در غیر این صورت ، فقط شارژ استاندارد خواهید داشت.

طرح
اندازه و وزن:
دقیقاً مانند بسیاری دیگر از پدهایهای شارژ بی سیم با یک سیم پیچ تک ، اندازه این شارژر به هیچ وجه مشکلی ندارد. این شارژر دارای طول / عرض 3.5 اینچ و ضخامت 0.4 اینچ است.

بنابراین مشکلی برای قرار دادن آن بر روی دسک تاپ یا حتی استفاده از آن در هر مکانی که می خواهید نخواهید داشت.

اجزای عملکردی:
از آنجا که این یک شارژر بی سیم است ، بسیاری از قسمت های کاربردی در آن وجود دارد. تمام کاری که شما باید انجام دهید اینست که شارژر را به یک درگاه شارژ وصل کنید و از آن تغذیه می شود.


گزارش این آگهی

تنها یک چراغ LED LED در شارژر وجود دارد که هنگام شارژ تلفن هوشمند روشن می شود. کاملاً کم نور است و در تاریکی به سختی قابل توجه است

ساختن
ساختار و مواد:
برای نام تجاری کاملاً مشهور نیست ، ما از کیفیت ساخت این شارژر تعجب می کنیم. قسمت بالای آن دارای نوعی نوع چرم بافت به آن است و قسمت پایین شارژر از آلومینیوم ساخته شده است.

فنی:
از طرف فنی ، اگر از شارژ سریع بی سیم برای مدت زمان طولانی استفاده می کنید ، شارژر کمی گرم می شود ، اما به هر حال این مورد را می توان در مورد بیشتر شارژرهای بی سیم موجود در بازار گفت.

قابلیت اطمینان
اگر تلفن هوشمند شارژ بی سیم سریع دارید ، این شارژر بی سیم HBUDS به نظر می رسد قابل اطمینان تر از یک استاندارد است.

با این وجود یکی از قسمت های غیرقابل اعتماد این است که شما نمی توانید از قابلیت شارژ سریع بی سیم آن در جعبه استفاده کنید زیرا USB-C قادر به همراه آن برای انتقال مقدار وات مورد نیاز ساخته نشده است.


گزارش این آگهی

همچنین ، این یک پد شارژ بی سیم است ، بنابراین استفاده از تلفن هوشمند شما در هنگام شارژ بسیار دشوار است.

خلاصه:
قدرت:

قدرت شارژ برای صاحبان گلکسی S7 سامسونگ و فراتر از آن بسیار عالی است و همچنین برای iPhone X ، iPhone 8 و آیفون های جدیدتر. به این دلیل است که این شارژر بی سیم قادر به سرعت شارژ سریع بی سیم است.

10W برای تلفن های هوشمند سامسونگ و 7.5W برای آیفون های سازگار با Qi.

طرح:

ضریب فرم شارژر بسیار اندک است و همچنین دارای یک چراغ LED است که در شب مختل کننده نیست.

ساختن:

کیفیت ساخت شارژر شگفت آور خوب است ، اما اگر از شارژ سریع بی سیم برای مدت طولانی استفاده می کنید ، گرم می شود.

قابلیت اطمینان:

تنها دو جنبه که برای این شارژر غیرقابل اطمینان می دانیم این است که کابل همراه با آن از شارژ سریع پشتیبانی نمی کند و استفاده از تلفن هوشمند شما در حالی که روی این شارژر شارژ می شود دشوار است.

نتیجه:
از یک مارک تجاری که احتمالاً تا به حال نشنیده اید ، این شارژر HBUDS دارای نقص و عیب و نقص آن است ، اما آنها اصلی نیستند و می توانند با کابل USB-C بهتر بهبود پیدا کنند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
رضا تنگستانی فرد

پد شارژر بی سیم سریع Anker PowerWave 10W

پد شارژر بی سیم سریع Anker PowerWave 10W

به نظر نمی رسد که شارژ بی سیم مفیدترین نوع روش شارژ برای تلفن های هوشمند باشد. مطمئناً ، خوب نیست که مجبور باشید با کابل برخورد نکنید و فقط تلفن هوشمند خود را در بالا قرار دهید و شارژ آن را انجام دهید. حتی ممکن است احساس کنید که جادوگری این کار را انجام می دهد.

گزارش این آگهی

گفته می شود ، استفاده از Quick Charge و Power Delivery با یک درگاه شارژ سریع تری را فراهم می کند.

بنابراین دلایلی که باید از شارژ بی سیم استفاده کنید چیست؟ شارژ سریع بی سیم. اگرچه سرعت شارژ سریع بی سیم به اندازه سرعت سیمی نیست ، اما سریعتر از شارژ استاندارد بی سیم است.

در این بررسی ، ما می خواهیم به این پد شارژ سریع بی سیم سریع Anker PowerWave بپردازیم.

قدرت
شارژ خروجی:

سریع شارژ بی سیم Samsung Galaxy S8 را انجام می دهد
دو گوشی هوشمند اصلی در بازار وجود دارد که به دلیل استفاده از شارژ سریع بی سیم شناخته شده اند و این می توانند تلفن های هوشمند سامسونگ گلکسی و آیفون های سازگار با Qi باشند.

گزارش این آگهی

شارژ سریع تلفن های هوشمند سامسونگ از Galaxy S7 شروع می شود ، همه اینها تا نسخه فعلی گوشی های Galaxy Galaxy سامسونگ است. در حالی که ، آیفون X ، آیفون 8 و آیفون XS نیز قادر به شارژ سریع بی سیم هستند.

گفته می شود ، این پد شارژ Anker PowerWave قادر به ارائه سرعت شارژ سریع بی سیم برای تلفن های هوشمند سامسونگ گلکسی است. این بدان معناست که یک تلفن سامسونگ قادر است با سرعت شارژ 10W شارژ کند.

برای سایر تلفن های هوشمند سازگار با Qi ، از جمله آیفون ها ، آنها با سرعت 5W شارژ می شوند.

اگر آی فون شارژر Qi دارید و می خواهید از یک شارژر سریع با آن استفاده کنید ، پس این پد شارژ Anker Wireless را توصیه می کنید که می تواند آیفون ها و تلفن های هوشمند سامسونگ را نیز سریع شارژ کند.

شارژ ورودی:


وقتی نیرو به این شارژر بی سیم می رسد ، این کار از طریق درگاه Micro-USB آن انجام می شود و شارژر بی سیم از طریق کابل شارژ Micro-USB تهیه شده است.

با این حال ، برای به دست آوردن 10W شارژ برای تلفن هوشمند سامسونگ ، باید از یک شارژر دیواری Quick Charge استفاده کنید تا بتوانید آن را تغذیه کنید. ما شارژر دیواری Anker را به PowerPort 4 توصیه می کنیم. شارژر دیواری دارای یک درگاه Quick Charge و سه درگاه دیگر است.

استفاده از درگاه Micro-USB با یکی از شارژرهای بی سیم Anker تا حدودی جای تعجب دارد ، زیرا USB-C اکنون استاندارد است و ما فکر می کنیم که آنها با استفاده از همه شارژرهای بی سیم خود ، از درگاه های USB-C استفاده می کنند.

با این حال ، هنوز اینگونه نیست.

گزارش این آگهی

طرح
اندازه و وزن:
مانند هر کابل شارژ بی سیم ، این Anker PowerWave به هیچ وجه فضای زیادی را به خود اختصاص نمی دهد.

این شارژر دارای طول / عرض 3.9 اینچ و ضخامت 0.4 اینچ است. وزن شارژر 2.4 اونس است.

اجزای عملکردی:


از طرف عملکردی ، هنگامی که شارژر بی سیم وصل و آماده استفاده شد ، می توانید پیش بروید و فقط تلفن هوشمند سازگار با Qi خود را در بالا قرار دهید.

یک نشانگر LED LED آبی بسیار کوچک وجود دارد که نشان می دهد که تلفن هوشمند شما در حال شارژ است. وقتی استفاده از تلفن هوشمند خود هنگام شارژ شدن به میان می آید ، بسیار دشوار است.

دلیل این که ما می گوییم این است که اندازه شارژر بسیار ناچیز است و ضربه زدن روی تلفن شما در حالی که روی پد است می تواند باعث شود آن را جبران کرده و شارژ را متوقف کنید. همچنین ، استفاده از تلفن هوشمند خود در حالی که کاملاً مسطح است ، مشکل است. یکی از اصلی ترین دلیل این که شارژ بی سیم جالب ترین استفاده نیست

ساختن
ساختار و مواد:
کیفیت ساخت شارژر بی سیم تقریباً مطابق آنچه انتظار دارید از محصولات Anker باشد ، نیست. این شارژر از ساخت محکم برخوردار است که قسمت بالایی و پایین آن یک تشک لاستیکی است که از شیب شارژر بی سیم و تلفن هوشمند شما جلوگیری می کند.

فنی:


از طرف فنی ، در صورت استفاده از شارژ سریع بی سیم برای تلفن هوشمند سامسونگ ، شارژر کمی گرم می شود.

با این حال ، وقتی نوبت به شارژ استاندارد سایر تلفن های هوشمند سازگار با Qi می رسد ، دیگر گرمای بیش از حد وجود ندارد.

قابلیت اطمینان
در کل ، قابلیت اطمینان این شارژر بی سیم PowerWave برای کسانی که دارای یک Galaxy S7 و به بعد از سامسونگ هستند ، بهترین خواهد بود. از آنجا که این شارژر بی سیم تنها قادر است شارژ سریع بی سیم (10 وات) را فقط برای آن تلفن ها فراهم کند. در حالی که فقط شارژ استاندارد بی سیم (5W) را برای سایر تلفن های سازگار با Qi فراهم می کند.

خلاصه:
قدرت:

شارژ کردن برای کسانی که دارای Samsung Galaxy S7 و سایر موارد پس از آن هستند بسیار مناسب است ، زیرا آنها قادر به شارژ سریع بی سیم با این شارژر PowerWave هستند.

طرح:

شارژر از یک فرم بسیار کوچک برخوردار است و دارای یک چراغ برق آبی است که هنگام شارژ شدن تلفن شما روشن می شود.

ساختن:

اگر از سرعت شارژ 10W برای تلفن های هوشمند سامسونگ استفاده می کنید ، شارژر کمی گرم می شود.

قابلیت اطمینان:

اگر می خواهید یک سکوی بسیار ساده داشته باشید و اگر یک تلفن هوشمند سامسونگ گلکسی سامسونگ دارید آن را شارژ کنید بهتر است که این شارژر بی سیم را دریافت کنید. به این ترتیب ، شما در واقع می توانید از قابلیت شارژ سریع بی سیم آن استفاده کنید.

مشخصات پد شارژر بی سیم سریع Anker PowerWave 10W:
خروجی:
تلفن های هوشمند سامسونگ Galaxy: 10W

سایر تلفن های هوشمند سازگار Qi: 5W

ورودی:
ورودی 5V / 2.0A - خروجی 5W

5V / 2.0A | ورودی 9V / 2.0A - خروجی 10W

شاخص قدرت LED: یک شاخص قدرت
اندازه: 3.9 x 3.9 x 0.4 اینچ
وزن: 2.4 اونس
نتیجه:
پد شارژر بی سیم PowerWave آنکر ساده ای است که بهترین استفاده را برای صاحبان تلفن های هوشمند سازگار با Qi سامسونگ به همراه دارد ، زیرا این موارد شارژ سریع سریع کابل هستند

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
رضا تنگستانی فرد

پد شارژر بی سیم سریع Xiaomi 20W

پد شارژر بی سیم سریع Xiaomi 20W

حتی اگر شارژ بی سیم طی چند سال گذشته رشد چشمگیری داشته باشد ، و حتی بیشتر به دلیل انتشار آیفون X و آیفون 8. هنوز به اندازه شارژ سیمی مفید نیست.

گزارش این آگهی

این گفته می شود ، قدرت شارژ بی سیم بسته به نوع شارژر بی سیم که استفاده می کنید و همچنین از تلفن شما می تواند تغییر کند.

در این بررسی ، ما قصد داریم به یک لنت شارژ بی سیم Xiaomi نگاهی بیندازیم. آنچه این شارژر بی سیم را از سایرین متمایز می کند این است که در واقع قادر به تهیه 20W توان شارژ است. این بسیار بالاتر از سایر شارژرهای بی سیم سریع در بازار است.

قدرت
شارژ خروجی:
از لحاظ شارژ سریع برای این شارژر بی سیم Xiaomi ، خوب ، این بستگی به این دارد که شما چه دستگاهی را در اختیار دارید.

شیائومی ادعا می کند که این شارژر می تواند تلفن های بی سیم سامسونگ را به صورت بی سیم سریع شارژ کند ، با این حال آزمایش های ما نشان می دهد در غیر این صورت.

ما از یک شارژر دیواری RAVPower با درگاه تحویل برق 18 وات USB-C برای تغذیه شارژر استفاده کردیم. سپس ما یک گلکسی S8 سامسونگ را در بالای شارژر قرار دادیم و آن را فقط با شارژ استاندارد بی سیم انجام داد. "شارژ سریع بی سیم" نیست

همین مورد در مورد iPhone XS نیز صادق است ، زیرا تلفن های هوشمند سازگار با Qi فقط شارژ بی سیم معمولی را دریافت می کنند.

در مورد تلفن های هوشمند Xiaomi چطور؟ خوب ، شیائومی اظهار داشت که این شارژر بی سیم می تواند سرعت شارژ سریع بی سیم را برای Xiaomi Mi 9 ، Mix 2S و Mix 3. فراهم کند که در اینجا امکان استفاده از نرخ شارژ بی سیم 20W آن وجود دارد.

بنابراین برای شارژ تلفن های هوشمند سازگار با Qi ، به طور کلی ، این شارژر بی سیم مفید است ، زیرا آنها را شارژ می کند ، اما با سرعت شارژ بی سیم استاندارد. اگر گوشی هوشمند شیائومی دارید که قادر به شارژ سریع بی سیم با استفاده از این شارژر بی سیم است ، خروجی 20W آن برای شما بسیار مفید خواهد بود.

ورودی برق:


خبر خوب در مورد این شارژر بی سیم این است که از درگاه USB-C استفاده می کند ، زیرا این استاندارد جدیدی است که در اصل از تمام تلفن های هوشمند جدید Andriod و سایر دستگاه های قابل حمل مانند لپ تاپ و تبلت استفاده می شود.

گزارش این آگهی

با این حال ، وقتی نوبت به شارژر این شارژر می رسد ، بسیار عجیب است. ما سعی کردیم از درگاه USB-A استاندارد با خروجی 5V / 2.4A استفاده کنیم و شارژر بی سیم نیز خاموش نیست. سپس ما یک درگاه Quick Charge را امتحان کردیم و شارژر بی سیم هنوز برق دریافت نکرد.

سرانجام ، ما درگاه تحویل 18W USB-C Power Delivery را با یک کابل USB-C به USB-C امتحان کردیم و در نهایت ، این امکان را فراهم کرد تا شارژر بی سیم امکان شارژ یک S8 را فراهم کند.

بنابراین به نظر می رسد که باید از پورت USB-C Power Delivery استفاده کنید تا از این پد شارژ بی سیم Xiaomi استفاده کنید.

طرح
اندازه و وزن:
دقیقاً مانند هر شارژر بی سیم دیگر ، اندازه این یکی کوچک است و مهم نیست که آن را در کجا قرار دهید.

این شارژر دارای طول / عرض 3.9 اینچ و ضخامت 0.7 اینچ است. وزن شارژر 3.5 اونس است.

اجزای عملکردی:
وقتی در واقع از شارژر بی سیم استفاده می شود ، نقصی که تقریباً در تمام لنت های شارژ بی سیم تک سیم وجود دارد ، این است که تلفن هوشمند خود را دقیقاً در مرکز شارژر قرار دهید تا در واقع شارژ شود.

در کنار ، یک چراغ LED منفرد وجود دارد که هنگام شارژ تلفن هوشمند ، روشن بودن سبز را نشان می دهد و هنگامی که تلفن هوشمندی که شارژ آن به طور کامل شارژ می شود ، به رنگ آبی تبدیل می شود

ساختن
ساختار و مواد:
کیفیت ساخت شارژر فوق العاده است. بدون قطعات سست و محکم است ، در قسمت بالا و پایین شارژر لنت های لاستیکی وجود دارد که باعث می شود گوشی هوشمند و شارژر بی سیم خود را از اطراف دور نکند.

فنی:


در قسمت فنی ، دریچه هایی در پایین شارژر وجود دارد و یک فن در داخل شارژر نیز وجود دارد که وقتی اولین گوشی هوشمند را روی شارژر قرار می دهید می توانید بشنوید تا در واقع شارژ شود.

با این وجود شارژر هنوز هم در هنگام شارژ کمی گرمای بیش از حد را تجربه می کند.

قابلیت اطمینان
اگر به دنبال یک پد شارژ سریع بی سیم هستید که بتواند سریع آیفون یا تلفن هوشمند سامسونگ سازگار با Qi شما را شارژ کند ، این شارژر آن نیست.

با این حال ، هنوز هم می توانید تلفن های هوشمند شیائومی را با سرعت سریع شارژ سریع 20 وات شارژ کنید ، که بسیار سریعتر از آن است که بیشتر تلفن های هوشمند قادر به شارژ بی سیم آن هستند.


گزارش این آگهی

خلاصه:
قدرت:

شارژ انرژی از این شارژر بی سیم شیائومی برای گوشی های هوشمند و آیفون های سامسونگ کاملاً متوسط ​​است ، زیرا آنها سریع شارژ نمی شوند.

طرح:

اندازه این شارژر بسیار اندک است ، با این حال ، اندازه کوچک این شارژر و استفاده از یک سیم پیچ منفرد به معنای این است که شما باید گوشی هوشمند خود را دقیقاً در مرکز شارژر قرار دهید تا شارژ شود.

ساختن:

کیفیت ساخت شارژر از لحاظ ساختاری بسیار عالی است ، همچنین از نظر فناوری نیز از نظر فنی نیز قابل استفاده است. همانطور که باعث می شود از دریچه ها استفاده شود ، و یک فن نیز وجود دارد.

قابلیت اطمینان:

"شارژ سریع بی سیم" از این شارژر با وجود اینکه این شارژر بی سیم را با درگاه تحویل USB-C تغذیه می کنید ، برای گوشی های آیفون یا سامسونگ واقعا سازگار نیست. اگر گوشی هوشمند Xiaomi سازگار با Qi داشته باشید ، شانس بیشتری خواهید داشت.

مشخصات قابل شارژر بی سیم Xiaomi 20W سریع:
خروجی:
پد شارژ بی سیم استاندارد: 5W

شارژ سریع بی سیم: 20W برای تلفن های هوشمند Xiaomi

ورودی: شارژر دیواری تحویل برق 18W یا بالاتر
شاخص قدرت LED: نشانگر قدرت آبی واحد
اندازه: 3.9 3. 3.9 7 0.7 اینچ
وزن: 5.2 اونس
نتیجه:
شیائومی یک شرکت پرچمدار پیشرو در آن طرف جهان است و واقعاً نشان می دهد که آنها واقعاً یک پد شارژ بی سیم 20 وات تولید کرده اند.

با این وجود ، در صورت داشتن سامسونگ یا آیفون که شارژ بی سیم را با آن سازگار باشد ، چندان قابل اعتماد نیست زیرا تنها با سرعت شارژ 5W شارژ می شوند.

شارژ سریع بی سیم ، همان چیزی نیست که ما از این شارژر انتظار داشتیم ، در ابتدا شروع شود

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
رضا تنگستانی فرد

پد شارژر بی سیم سریع Aukey LC-C6 10W

پد شارژر بی سیم سریع Aukey LC-C6 10W

یکی از راحت ترین انواع شارژ الکترونیک در بازار شارژرهای بی سیم است. با این حال ، حتی اگر استفاده از آنها راحت باشد ، سرعت شارژ از آنها در مقایسه با شارژ سیمی بسیار پایین است.

گزارش این آگهی

به همین دلیل است ، اگر یک تلفن هوشمند سریع شارژ بی سیم دارید ، بهتر است با یک شارژر بی سیم سریع بروید تا حداقل بتوانید به آن احساس شارژ سیمی نزدیک شوید.

در این بررسی ، ما قصد داریم تا به بررسی پد شارژ بی سیم سریع Aukey LC-C6 بپردازیم.

گزارش این آگهی

قدرت
شارژ خروجی:

شارژ انرژی از این شارژر بی سیم Aukey در اصل بهترین موردی است که می توانید از شارژ بی سیم به طور کلی دریافت کنید. به این معنی که این شارژر بی سیم از شارژ سریع بی سیم سامسونگ و همچنین شارژ سریع آیفون نیز برخوردار است.

از طرف سامسونگ ، شارژ سریع بی سیم 10W است که به همان سرعت با استفاده از پورت استاندارد با یک شارژر دیواری یا پاوربانک است. گفته می شود ، یک بار دیگر ، شارژ سیمی سریع تر خواهد بود ، زیرا یک تلفن هوشمند سامسونگ با قابلیت شارژ سریع سازگار است و با درگاه سریع شارژ می تواند با 18 وات شارژ شود.

اما استفاده از "شارژ سریع بی سیم" بیشتر برای راحتی ، اما در عین حال ، مفیدتر از شارژ بی سیم استاندارد در 5 W است.

در مورد شارژ سریع بی سیم برای آیفون ها ، مانند iPhone X ، iPhone 8 و iPhone XS؛ آنها سرعت شارژ 7.5 وات را دریافت می کنند.

گزارش این آگهی

یک بار دیگر ، از آیفون X ، آیفون 8 و بعد از آن ، آیفون ها اکنون با قدرت تحویل سازگار هستند ، به این معنی که می توانند با سرعت 18W با درگاه USB-C Power Delivery شارژ شوند. این کار با استفاده از کابل USB-C تا Lightning انجام می شود.

برای سایر تلفن های هوشمند Qi-Compatible ، این پد شارژر بی سیم Aukey تنها با سرعت شارژ 5W شارژ می شود و بالاتر نیست. این به این معنی نیست که به خاطر همین ارزش دریافت ندارد ، اما شما در بیشتر تلفنهای سازگار با Android Qi سریع شارژ بی سیم دریافت نمی کنید و سریع شارژ بی سیم سازگار نیستند.

شارژ ورودی:

پورت ورودی در این پد شارژ بی سیم یک درگاه Micro-USB است. این یک نوع ناامید کننده است با توجه به اینکه نسخه استاندارد این شارژر بی سیم Aukey از درگاه USB-C استفاده می کند.

اگر نمی دانید چرا ناامید کننده است ، به این دلیل است که USB-C استاندارد جدید اتصال است. در حالی که Micro-USB در حال حاضر راه خود را پیش می برد.

وقتی نوبت به شارژر بی سیم می رسد ، مطمئناً می خواهید از یک شارژر دیواری Quick Charge استفاده کنید. این تنها راهی است که می توانید شارژ سریع بی سیم را برای آیفون ها و تلفن های هوشمند سامسونگ نیز دریافت کنید.

استفاده از یک شارژر دیواری استاندارد منجر به سرعت شارژ بی سیم استاندارد خواهد شد.

گزارش این آگهی

در این حالت ، ما از شارژر رومیزی سریع و شارژ سریع و تحویل برق Aukey برای تغذیه این شارژر بی سیم استفاده می کنیم.

طرح
اندازه و وزن:

این شارژر دقیقاً مانند بیشتر لنت های شارژر بی سیم تک سیم موجود در بازار ، بسیار کوچک است و شما هیچ مشکلی نمی توانید برای میز آن پیدا کنید.

این شارژر دارای طول / عرض 3.43 اینچ و ضخامت 0.47 اینچ است. وزن شارژر 2 اونس است. اساساً یک شکل مربع است.

اجزای عملکردی:

هنگام استفاده از این شارژر ، تنها کاری که باید انجام دهید این است که با اتصال کابل Mirco-USB که در آن قرار گرفته است ، آن را به برق رسانید و پس از آنکه نیرو گرفت ، یک چراغ LED کوچک وجود دارد که روشن می شود.

گزارش این آگهی

هنگامی که چراغ LED قرمز است ، این بدان معنی است که شارژر در حالت آماده به کار است و هیچ چیز شارژ نمی شود.

هنگامی که تلفن هوشمند خود را روی شارژر قرار می دهید تا شارژ شود ، چراغ LED سبز می شود.

ساختن
ساختار و مواد:

این شارژر کاملاً خوب ساخته شده است که تمام قسمت بالای آن یک لنت لاستیکی است و در پایین شارژر لنت های لاستیکی کمی وجود دارد. قسمت میانی شارژر قسمت نقره ای گرافیتی است.

فنی:

اگر از شارژ سریع بی سیم برای سامسونگ یا آیفون استفاده می کنید ، از طرف فناوری پیشرفته ای ، این شارژر کمی گرم می شود.

با این حال ، برای شارژ استاندارد ، شارژر گرم نمی شود.

قابلیت اطمینان
به طور کلی ، در صورت داشتن تلفن هوشمند سامسونگ یا آیفون شارژ بی سیم ، این شارژر بی سیم بسیار مفید خواهد بود. از آنجا که این شارژر دارای شارژ سریع بی سیم برای دو نوع تلفن است.

در مورد تلفن های هوشمند که شارژ سریع بی سیم نیستند سازگار است ، اما این شارژر همان اندازه قابل اعتماد برای شارژ سریع است. فقط این است که آنها سرعت شارژ بی سیم استاندارد را دریافت می کنند ، و نه سریع.

خلاصه:
قدرت:

قدرت شارژ برای تلفن های هوشمند سامسونگ و آیفون های سازگار با Qi بسیار عالی است ، زیرا این شارژر قادر است سرعت شارژ سریع بی سیم را برای آنها فراهم کند.

استفاده از پورت ورودی USB-C ارزش بیشتری را فراهم می کند. اگر می خواهید شارژ سریع بی سیم داشته باشید ، باید از یک شارژر دیواری Quick Charge استفاده کنید.

طرح:

شارژر یک فاکتور شکل کوچک دارد و با استفاده از یک سیم پیچ منفرد ، باید مطمئن شوید که تلفن خود را دقیقاً در وسط قرار داده اید.

همچنین یک چراغ LED وجود دارد که دو رنگ را نشان می دهد. یکی Greenlight برای نشان دادن اینکه تلفن هوشمند شما در حال شارژ است و دیگری چراغ قرمز برای نشان دادن اینکه تلفن شما در حالت آماده به کار است.

ساختن:

کیفیت ساخت این شارژر بسیار خوب است و آنچه را می توانید از اکثر شارژرهای بی سیم انتظار داشته باشید.

هر چند که از شارژ سریع بی سیم استفاده می کنید ، گرم می شود.

قابلیت اطمینان:

قابلیت اطمینان این شارژر برای افرادی که دارای تلفن هوشمند شارژ سریع بی سیم هستند بسیار عالی است و هنوز هم برای تلفن های هوشمند شارژ غیر سریع بی سیم مفید است زیرا با این وجود هنوز سرعت آنها را با سرعت شارژ استاندارد شارژ می کند.

مشخصات پد شارژر بی سیم سریع Aukey LC-C6 10W:
خروجی:
تلفن های هوشمند سامسونگ: 10W

آیفون 8 | آیفون X | iPhone XS: 7.5W

سایر تلفن های هوشمند سازگار Qi: 5W

ورودی: شارژ سریع 2.0 یا سریع شارژ 3.0
شاخص قدرت LED: چراغ منفرد LED که بین قرمز و سبز تغییر می کند
اندازه: 3.4x 3.4 x 0.4 اینچ
وزن: 2.0 اونس
نتیجه:
پد شارژ بی سیم سریع Graphite LC-C6 Aukey برخی از بهترین ها را در توان شارژ بی سیم ارائه می دهد. در همان زمان ، آن را هنوز هم هر چیز را که با آن آشنا هستید در هنگام شارژ بی سیم ، مانند یک سیم پیچ و استفاده از پورت ورودی Micro-USB ، به ارمغان می آورد.

با فشار دادن پاکت کمی بیشتر می توانید با استفاده از دو یا سه سیم پیچ به همراه درگاه USB-C این شارژر را به خوبی انجام دهید تا واقعاً آن را از سایر شارژرهای موجود در بازار متمایز کند

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
رضا تنگستانی فرد

پایه شارژ بی سیم سریع Anker PowerWave 10W

پایه شارژ بی سیم سریع Anker PowerWave 10W

شارژ بی سیم مدت زمان طولانی است ، با این حال ، هرچه استفاده از آن بسیار جالب باشد ، شارژ سیمی تقریباً همیشه سریعتر است.


گزارش این آگهی

گفته می شود ، دو تلفن هوشمند اصلی در بازار وجود دارند که قادر هستند شارژرهای بی سیم خاصی را سریعتر شارژ کنند. این نوع تلفن ها تلفن های سامسونگ و آیفون های اپل هستند. شارژ سریع بی سیم برای تلفن های سامسونگ با سرعت شارژ 10 وات انجام می شود ، در حالی که هر آیفون بعد از آیفون X و آیفون 8 قادر به شارژ با سرعت شارژ 7.5W هستند.

در این بررسی ، می خواهیم نگاهی به پایه شارژ بی سیم PowerWave 10W Anker بیندازیم. این شارژر شارژ سریع بی سیم را برای تلفن های سامسونگ دارد ، اما در مورد آیفون ها چطور؟

قدرت
شارژ خروجی:

شارژ سریع وایرلس گلکسی S8
بنابراین این پایه شارژ Anker تنها ویژگی شارژ سریع بی سیم را برای تلفن های هوشمند سامسونگ دارد. به منظور به دست آوردن سرعت شارژ بی سیم 10W برای تلفن های هوشمند از سامسونگ S7 و فراتر از آن ، شما باید از یک شارژر دیواری Quick Charge برای تأمین انرژی شارژر استفاده کنید.


گزارش این آگهی

در این حالت ، ما از شارژر دیواری PowerPort Speed ​​2 Anker استفاده می کنیم ، که از دو پورت Quick Charge استفاده می کند.

در مورد سرعت شارژ سایر تلفن های هوشمند سازگار با Qi ، آنها فقط 5 بار شارژ استاندارد 5W دریافت می کنند. متأسفانه این شامل سرعت شارژ برای آیفون X ، آیفون XS ، آیفون 8 و آیفون XR است.

گفته می شود ، اگر می خواهید یک شارژر شارژ کنید که دارای ویژگی شارژ سریع بی سیم 7.5W برای آیفون باشد ، توصیه می کنیم از ایستاده شارژ جایگزین Powerwave Anker استفاده کنید که در واقع قادر به شارژ سریع هر دو تلفن سامسونگ و آیفون است

طرح
اندازه و وزن:


اندازه شارژر مشکلی ندارد. دارای طول 3.1 اینچ ، عمق 2.7 اینچ و ارتفاع 4.5 سانتی متر است. وزن شارژر 3.8 اونس است.


گزارش این آگهی

فقط قرار دادن آن روی میز دسک تاپ یا هر سطحی واقعاً باعث ایجاد مشکلات صفر خواهد شد.

اجزای عملکردی:


برای تأمین انرژی شارژر ، شما یک درگاه Micro-USB را به قسمت پشت پایه PowerWave وصل کرده اید. استفاده از درگاه Micro-USB قابل قبول است ، اما آنچه باعث بهتر شدن آن می شد استفاده از ورودی USB-C بود ، زیرا در اصل اکنون استاندارد است.


گزارش این آگهی

قرار دادن درگاه ورودی Micro-USB کمی عجیب است زیرا تمام راه را در سمت راست در پشت شارژر قرار دارد.

پس از تغذیه ، تلفن خود را روی شارژر بصورت عمودی یا افقی قرار دهید ، زیرا شارژر دارای سیم پیچ شارژر در بالا و پایین است. یک شکل ایستاده قطعاً استفاده از شارژر خود را به جای یک پد شارژ آسان تر می کند زیرا دید واضح تری دارید و احتمال اینکه بتوانید آن را از جهت گیری خارج کنید کمتر است.


گزارش این آگهی

همچنین ، هنگامی که تلفن شما در حال شارژ است ، یک نشانگر قدرت آبی وجود دارد که تا زمانی که تلفن کاملاً شارژ شود روشن می شود.

ساختن
ساختار و مواد:


تمام شارژر از پلاستیک ساخته شده ، صادقانه بگویم ، کیفیت ساخت این غرفه شارژر با توجه به اینکه از Anker وارد شده است در سمت اقتصادی قرار دارد. مطمئناً از ساخت محکم برخوردار است ، اما در عین حال ، جایی که تلفن خود را قرار می دهید ، هیچ پد لاستیکی در پایه خود ندارد. این معمولاً استاندارد است بنابراین تلفن شما هنگام شارژ کردن به اندازه آن استفاده نمی کند.

یک پد لاستیکی بزرگتر در انتهای شارژر وجود دارد ، که مانع از شیب شارژر در خود می شود.

فنی:
دلیل دیگری که ساخت آن وجود ندارد این است که هیچ دریچه ای روی شارژر وجود ندارد. برای شارژرهای سریع بی سیم ، بیشتر آنها دارای دریچه هستند. این شارژر آنکر چنین نمی کند.

اگر سریع یک تلفن سامسونگ را شارژ می کنید ، که این کار را با Galaxy S8 انجام دادید ، شارژر و تلفن گرم می شوند. اگرچه هیچ چیز بیش از حد نگران کننده نیست ، اما چند دریچه کمک می کرد.


گزارش این آگهی

اگرچه ، شروع آن به سبک آنکر ، استفاده از منافذ روی شارژرهای بی سیم آنها نیست.

قابلیت اطمینان

با کابل Micro-USB همراه است
از طرف قابلیت اطمینان ، برای به دست آوردن بیشترین استفاده از این شارژ بی سیم ، باید یک تلفن هوشمند سازگار با سامسونگ Qi داشته باشید ، زیرا می توانید از قابلیت شارژ سریع بی سیم آن استفاده کنید.

اگر تلفن شارژ بی سیم دیگری دارید ، باز هم این شارژر قابل اعتماد خواهد بود ، اما نه به همان اندازه که آنها با سرعت شارژ 5W شارژ می شوند.

خلاصه:
قدرت:

قدرت شارژ برای تلفن های سامسونگ سریع است ، اما برای به دست آوردن سریع شارژ ، باید از یک شارژر دیواری Quick Charge استفاده کنید.

طرح:

شارژر کوچک است و فاکتور stand stand استفاده از تلفن شما را هنگام شارژ آسان تر می کند.

ساختن:

شارژر گرم می شود و چند قطعه از مواد را که فکر می کنید در آن وجود دارد ، از دست نمی دهد.

قابلیت اطمینان:

از طرف قابلیت اطمینان ، شارژر برای شارژ تلفن های هوشمند بی سیم سامسونگ کار خوبی را انجام می دهد زیرا می تواند 10W توان شارژ در اختیار آنها قرار دهد. گفته می شود ، سایر تلفن های هوشمند شارژ بی سیم با سرعت 5W شارژ می شوند.

مشخصات پایه شارژ بی سیم سریع Anker PowerWave 10W:
خروجی:
شارژر سریع دیواری شارژ: 10W برای تلفن های هوشمند سازگار با Qi سامسونگ

سایر تلفن های هوشمند سازگار Qi: 5W

ورودی: شارژر سریع دیوار یا شارژر دیواری 2 آمپر را شارژ کنید
شاخص قدرت LED: شاخص قدرت تک آبی
اندازه: 3.1 x 2.7 x 4.5 اینچ
وزن: 3.8 اونس
نتیجه:
پایه شارژ سریع بی سیم سامسونگ Anker PowerWave دقیقاً همان چیزی است که به نظر می رسد. شارژ سریع بی سیم مخصوص تلفن های هوشمند سامسونگ است که با هر تلفن هوشمند شارژ بی سیم قابل استفاده است اما تنها با سرعت 5W شارژ می شود تا 10W برای تلفن های سامسونگ.

شارژر بی سیم سریع Anker ، پایه ایستاده شارژ بی سیم 10 وات ، Qi دارای گواهینامه ، سازگار با iPhone XR / Xs Max / XS / X / 8/8 Plus ، شارژ سریع Galaxy S10 / S9 / S9 + / S8 / S8 و بیشتر ، پایه ایستاده PowerWave (خیر آداپتور ای سی)
شارژر بی سیم سریع Anker ، پایه ایستاده شارژ بی سیم 10 وات ، Qi دارای گواهینامه ، سازگار با iPhone XR / Xs Max / XS / X / 8/8 Plus ، شارژ سریع Galaxy S10 / S9 / S9 + / S8 / S8 و بیشتر ، پایه ایستاده PowerWave (خیر آداپتور ای سی)
19.99 دلار
15/99 دلار در بورس
1 مورد جدید از $ 15.99
1 مورد استفاده از 15.67 $
ارسال رایگان

 Amazon.Com
از 21 اکتبر 2019 9:53 صبح
امکانات
مزیت Anker: به 30+ میلیون نیرو یافته شده توسط فناوری پیشرو ما بپیوندید.
Galaxy Speed: یک چیپست با راندمان بالا شارژ سریع 10W را برای سامسونگ گلکسی فراهم می کند. آیفون های شارژ شده 5W با سرعت 10٪ سریعتر از سایر شارژرهای بی سیم دریافت می کنند.
Flip It: در جهت تماشای ویدیوها یا حالت پرتره برای پیام رسانی و تشخیص چهره ، جهت یابی به چشم انداز شارژ کنید.
دوستانه مورد: با مورد تلفن خود نزاع نکنید. Power Wave قدرت شارژ را مستقیماً از طریق موارد محافظ منتقل می کند.
آنچه شما دریافت می کنید: ایستاده موج موج ، کابل میکرو USB 3 فوت ، راهنمای خوش آمدید ، بدون نگرانی 18 ماهه (بدون آداپتور برق)

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
رضا تنگستانی فرد

بررسی پاوربانک Jackery

در ادامه بررسی پاوربانک Jackery 

شارژ سریع USB-A
همچنین درگاه USB-A دیگر از Quick Charge 3.0 استفاده می کند که می تواند برای کسانی که دارای دستگاه های سازگار با Quick Charge هستند بسیار مفید باشد.

بسیاری از تلفن های هوشمند اندرویدی وجود دارند که از نوع Quick Charge سازگار هستند و بنابراین اگر یکی از آنها را دارید ، باید بررسی کنید که آیا فناوری شما قابلیت استفاده با فناوری شارژ سریع را دارد یا خیر. گفته می شود ، پورت Quick Charge همچنین می تواند 5V / 2.4A را برای دستگاه های شارژ سریع غیرقابل سازش تولید کند.

USB-C
درگاه شارژ نهایی و سوم پورت USB-C است که با استفاده از یک کابل شارژ USB-C به USB-C می توان از دستگاه های سازگار با USB-C استفاده کرد. این پورت دارای سرعت خروجی 5V / 3.0A است که بسیار مناسب است و بیشتر تلفن های هوشمند USB-C نرخ شارژ حداکثر استاندارد خود را در 3 آمپر دارند.

خوشحال می شد که Power Delivery را با این شارژر PowerBar همراه کنید ، زیرا بسیاری از دستگاه ها اکنون از iPhone X گرفته تا MacBook شروع به استفاده از آن می کنند.

حتی اگر گزینه های شارژ زیادی با این پاوربانک وجود داشته باشد ، قسمت شارژ آن محدودیتی دارد و این با این واقعیت است که این شارژر حداکثر 4.8A خروجی را در هنگام ورود به سه پورت خروجی خود دارد.

در نتیجه ، شما مطمئناً فقط می خواهید از دو درگاه شارژ به طور همزمان استفاده کنید ، زیرا می توانید از آنها با تمام توان استفاده کنید.

شارژ ورودی:
Jackery PowerBar فقط یک درگاه ورودی واحد دارد و آن پورت USB-C خواهد بود. این می تواند به عنوان ورودی در هنگام استفاده از کابل شارژ USB-C به USB-A همراه با یک شارژر دیواری USB برای شارژ مجدد از پاوربانک استفاده شود.

اگر می خواهید PowerBar را با حداکثر سرعت شارژ خود شارژ کنید ، توصیه می کنیم از 3 شارژر دیواری USB با شارژ سریع استفاده کنید.

Anker PowerHouse 120،000mAh Bank Bank

منبع تغذیه قابل حمل مشابه


طرح
اندازه و وزن:
ایستگاه برق Jackery PowerBar

بخش اصلی که این پاوربانک را بسیار بزرگ می کند از ظرفیت برق نیست ، زیرا بیشتر پاور بانک هایی که دارای ظرفیت های مشابه هستند در واقع بسیار کوچکتر هستند. در عوض ، دلیل بزرگ بودن این شارژر آن است که در آن از خروجی AC ، سه روش شارژ و همچنین به دلیل ظرفیت 20800 میلی آمپر ساعت آن به مخلوط اضافه شده است.

در نتیجه ، به همین دلیل این شارژر دارای طول 6.5 اینچ ، ضخامت / عرض 2.5 اینچ است. PowerBar همچنین با وزن 1.5 پوند بسیار سنگین است. این نوع شارژر قابل حمل است که شما هنوز هم می توانید به هر کجا که می خواهید با خود ببرید ، فقط این است که فقط می توانید آن را با خود ببرید ، آن را تنظیم کنید و سپس از آن استفاده کنید.

اجزای عملکردی:
با وجود همه مواردی که در مورد Jackery PowerBar مربوط به توانایی شارژ آن است ، این شارژر بسیار سازمان یافته و کاربردی آسان است.

در یک طرف شارژر جایی است که شما دارید:

دو درگاه شارژ USB-A. یک شارژ سریع و یک استاندارد.
یک درگاه USB-C
یک نشانگر سطح ظرفیت دیجیتال که نشان می دهد چقدر توان با سه رقم باقی مانده است
سپس یک دکمه پاور در بالا وجود دارد.

دکمه پاور با استفاده از این پاوربانک عملکردهای کمی دارد که می توان با استفاده از درگاه های شارژ USB فقط با یک فشار کار را روشن کرد. هرچند برای روشن کردن پریز برق ، فقط 3 ثانیه دکمه روشن را نگه دارید تا آن را روشن کنید. برای خاموش کردن پریز برق ، دکمه پاور را نیز به مدت 3 ثانیه نگه دارید.

در طرف مقابل آن قسمت های کاربردی جایی است که می توانید AC خروجی و یک نشانگر سبز را پیدا کنید که نشان می دهد که پریز برق روشن شده است.

ساختن
ساختار و مواد:
ایستگاه برق Jackery PowerBar

درست مانند بیشتر محصولات Jackery ، این Jackery PowerBar از کیفیت ساخت بسیار خوبی برخوردار است. به این دلیل است که قطعه بزرگ این پاور بانک از آلومینیوم ساخته شده است و دو طرف از پلاستیک ساخته شده اند. حتی اگر کلاه های جانبی از پلاستیک ساخته شده باشند ، آنها کاملاً محکم در داخل PowerBar قرار داده شده اند.

این قطعات همچنین استفاده از آنها بسیار عالی است و نگرانی در مورد ضعف خروجی AC برای داشتن کابلهای برق AC بسیار ضعیف بود اما به خوبی نگه داشت.

فنی:
از نظر فناوری مسائل ، این پاوربانک عالی است. به گفته این ، هنگامی که از پریز برق استفاده می کنید و به دلیل اینکه یک فن در داخل آن وجود دارد ، صدای کمی برای آن به وجود نمی آید. بنابراین در واقع ، ساخت فنی این پاوربانک بسیار خوب است زیرا لازم نیست نگران گرم شدن بیش از حد باشید زیرا از فن استفاده می کند تا خود را خنک کند.

قابلیت اطمینان
اگر به خروجی پایین خروجی AC توجه ندارید ، از این PowerBar Jackery برای استفاده بسیار مفید است.

شما هنوز هم می توانید وسایلی را که در محدوده توان آن هستند ، برق دهید و به همراه برق خروجی ، سه روش شارژ بسیار قدرتمند برای شارژ دستگاه های خود به دست می آورید. کیفیت ساخت با استفاده از آلومینیوم بسیار مناسب است و پاوربانک حتی از فن استفاده می کند تا مطمئن شود که بیش از حد گرم نمی شود.

هدف نیروگاه قابل حمل Zero Yeti 400

خلاصه:
قدرت:

انرژی زیادی برای شارژ دستگاه از تلفن های هوشمند تا لپ تاپ گرفته تا تمام توان آنها وجود دارد. همچنین ، استفاده از یک پریز برق با سه گزینه شارژ دیگر که شامل USB-C و Quick Charge است ، این پاور بانک را در لیگ خود قرار می دهد.

طرح:

بسیار بزرگ و سنگین است ، بنابراین چیزی نیست که بخواهید با آن گوشی هوشمند خود را شارژ کنید. این قطعاً به معنای ماندن در یک مکان واحد و مورد استفاده قرار می گیرد. قطعات کاربردی بسیار خوب قرار داده شده و استفاده از نشانگر ظرفیت دیجیتال بسیار مفید است.

ساختن:

کیفیت ساخت این پاوربانک بسیار خوب است زیرا دارای یک مرکز آلومینیومی است و PowerBar حتی از یک فن برای خنک نگه داشتن خود استفاده می کند.

قابلیت اطمینان:

قابلیت اطمینان این پاوربانک عالی است تا زمانی که انتظار ندارید پریز برق از مخلوط کن یا بخاری استفاده کند. تمام قسمت های آن برای استفاده بسیار قدرتمند است و می تواند تجربه ای در مصرف انرژی و شارژ عالی را به دستگاه های شما بدهد.

مشخصات جک پاور بانک Jackery PowerBar 20،800mAh با پریز برق:
ظرفیت:
ظرفیت اولیه: 20،800mAh

ظرفیت خروجی: 15،392mAh

خروجی:
USB-A 1: 5V / 2.4A

شارژ سریع USB-A 2: 3.6V-6V / 3A | 6V-9V / 2A | 9V-12V / 1.5A

USB-C: 5V / 3.0A

خروجی USB حداکثر: 4.8A

ورودی:
ورودی USB-C: 5V / 3.0A

شاخص قدرت LED: شاخص ظرفیت دیجیتال
اندازه: 6.5 2.5 2.5 inc 2.5 اینچ
وزن: 1.5 پوند
نتیجه:
Jackery PowerBar یک فضای عالی برای فضای شارژ قابل حمل است.

این با قدرت AC خود تمام نمی شود و این یک چیز خوب است ، و در عوض با ظرفیت و توانایی های قدرت خود رویکرد ترکیبی تری به خود می گیرد که این شارژر را در بعضی موارد برای استفاده سبک و سنگین عالی می کند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
رضا تنگستانی فرد

پاوربانک Jackery

پاوربانک Jackery PowerBar 20،800mAh با پریز برق

بخش عالی در مورد دستگاه های قابل حمل این است که چقدر آنها متنوع هستند. فقط یک ثانیه در مورد آن فکر کنید ، تلفن هوشمند شما یک کامپیوتر بسیار قدرتمند است که می توانید در هر کجا و در همه جا از آن استفاده کنید.

گزارش این آگهی

با تلفن خود می توانید به اینترنت ، یک برنامه ناوبری GPS و تعداد بیشتری برنامه که دارای عملکردهای مختلف هستند دسترسی داشته باشید. شارژرهای قابل حمل به نوعی یکسان هستند ، زیرا ظرفیت های مختلف انرژی و توانایی شارژ کردن دارند.

این پاور بانک Jackery PowerBar 20،800mAh که در حال بررسی آن هستیم یک چاقوی ارتش swiss در فضای قابل شارژ شارژرهای قابل حمل است.

از قدرت خوبی برخوردار است که می تواند دوام بیاورد اما آنچه باعث می شود واقعاً از بین جمعیت ایستادگی کنیم ، چهار جانبه بودن استفاده از آن با دستگاه های شماست. به طور عمده ، پریز برق ، که تعداد زیادی از پاوربانک ها در محدوده ظرفیت توان خود استفاده نمی کنند.

قدرت
ظرفیت توان:
Jackery PowerBar از ظرفیت توان اولیه اولیه 20،800 میلی آمپر ساعتی برخوردار است ، اما با توانایی شارژ آن ، صادقانه انتظار بیشتری داشتیم. این را نمی گویم که بد است اما وقتی فکر می کنید که این شارژر دارای یک پریز برق به برق و یا سه روش برای شارژ دستگاه ها است ، داشتن قدرت بیشتر می تواند مفید باشد.

3.7 20 20،800 = 76،960 / 5 = 15،392

در بیشتر مواقع شما واقعاً قادر خواهید بود از ظرفیت 15392 میلی آمپر ساعت استفاده کنید و این هنوز ظرفیت کافی برای شارژ تلفن های هوشمند و تبلت ها با توان کامل است.

البته تلفن های هوشمند تقریبا چهار برابر یا بیشتر شارژ کامل دریافت می کنند. رایانه های لوحی مانند Apple iPad یا تبلت های Galaxy Samsung قادر به شارژ کامل در حدود دو یا سه بار هستند.

با این حال ، این شارژر قابل حمل PowerBar فقط در شارژ تلفن های هوشمند و تبلت متوقف نمی شود و دلیل آن این است که دارای یک پریز برق است که می تواند برای وصل کردن یک شارژر دیواری USB برای شارژ لپ تاپ ها استفاده شود. بنابراین می توانید MacBook ، Chromebook یا سایر لپ تاپ ها را با این Jackery PowerBar شارژ کنید و یک یا دو بار آنها را به برق کامل شارژ کنید.

با تمام آنچه گفته شد ، شما همچنین می توانید از درگاه USB-C در این پاوربانک برای شارژ دستگاه های بزرگتر که از USB-C استفاده می کنند ، استفاده کنید ، اما به دلیل خروجی سریعتر سرعت شارژ ، مدت زمان شارژ طولانی تر طول خواهد کشید.

شارژ خروجی:
در کل چهار روش برای استفاده از این Jackery PowerBar وجود دارد.

یک خروجی AC 3-Prong:
ایستگاه برق Jackery PowerBar

تنها یک پریز برق در این پاوربانک دارای سه پایه است که در صورت تمایل به برق کردن وسیله ای که از کابل برق 3 پره استفاده می کند ، می تواند بسیار مفید باشد.

ایستگاه برق Jackery PowerBar

البته از آنجا که این بیشتر از پاوربانک به جای یک نیروگاه قابل حمل است ، قابلیت های خروجی برق AC و در اصل کل شارژر 100 وات است. در نتیجه ، شما فقط می توانید لوازم خانگی یا شارژرهای پلاگین را در نظر بگیرید که در همان درجه قدرت قرار دارند.

ایستگاه برق Jackery PowerBar

لوازم خانگی مانند لامپ های کوچک ، شارژرهای لپ تاپ یا شارژرهای باتری برخی از نمونه هایی از دستگاه هایی هستند که می خواهید با آنها از طریق AC Outlet استفاده کنید. وصل کردن چیزی مانند مخلوط کن و انتظار کار کردن آن به سادگی اتفاق نمی افتد زیرا این PowerBar برای مواردی از این دست ساخته نشده است.

سه گزینه شارژ:
در مجموع سه گزینه شارژ مستقیم با این پاور بانک وجود دارد.

USB-A استاندارد
ایستگاه برق Jackery PowerBar

یک درگاه شارژ USB-A معمولی وجود دارد که دارای سرعت شارژ 5V / 2.4A است که می تواند اکثر دستگاه های استاندارد (دستگاه های AKA که با شارژ سریع سازگار نیستند) را با حداکثر سرعت شارژ خود شارژ کنید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
رضا تنگستانی فرد

پاوربانک SUAOKI

در ادامه توضیح پاوربانک SUAOKI

دو پریز برق:


دو جایگاه برق برای استفاده در این نیروگاه قابل حمل تعجب آور است و بخش "شگفت آور" این است که بیشتر نیروگاه های قابل حمل دارای یک پریز برق واحد هستند.

تنها تفاوت این دو پریز در این است که یکی 3 پریز خروجی و دیگری 2 پریز خروجی است. توان مصرفی برای هر دو خروجی یکسان است ، که هر دو آنها دارای یک توان 100W و یک توان خروجی اوج 150 وات هستند. به گفته این ، بعید نیست که بتوانید همزمان از آنجایی که بسیار به هم نزدیک هستند ، بتوانید از آنها استفاده کنید.

با استفاده از این توان مصرفی ، شما می توانید لوازم خانگی کوچک مانند فن های کوچک ، شاید یک یخچال کوچک را تغذیه کنید. رسانه های AC همچنین می توانند برای شارژ کردن لپ تاپ ها بسیار مفید باشند ، به خصوص اگر هنوز یک لپ تاپ دارید که از آجر شارژ استفاده می کند. همچنین برای استفاده از شارژر PD برای لپ تاپ ها نیز مفید است.

در تصاویر فوق ، ما رسانه های برق را نشان می دهیم که از شارژر لپ تاپ و لامپ استفاده می کنند. لامپ که در تصویر بالا از آن تغذیه می شود این لامپ Aukey است.

شارژ ورودی:
در مجموع سه راه برای شارژ مجدد این نیروگاه Suaoki وجود دارد و این امر می تواند از آداپتور برق AC ، آداپتور ماشین یا آداپتور شارژر خورشیدی باشد.

بنابراین هنگام شارژ مجدد نیروگاه ، بیشترین و سریعترین گزینه استفاده از آداپتور AC خواهد بود. زیرا شارژر دیواری می تواند نیروگاه را با سرعت شارژ 30W شارژ کند.

اگر از شارژر خورشیدی 30W Solar با آداپتور شارژر خورشیدی استفاده می کنید ، می توانید نیروگاه را با قدرت 30W شارژ کنید. به گفته این ، شارژ شدن خورشیدی به اندازه شارژ مجدد AC نیست ، زیرا به نور خورشید ثابت در پنل ها نیاز دارید ، به اندازه کافی شارژ نمی شود.

شارژ مجدد اتومبیل با استفاده از روش بسیار مفید برای شارژ مجدد نیروگاه است زیرا می توانید رانندگی کنید و شارژ مجدد آن را انجام دهید.

طرح
اندازه و وزن:
برای یک نیروگاه با ظرفیت 40500 میلی آمپر ساعت که پورت های زیادی دارد و راه های استفاده از آن وجود دارد ، این یک کاملاً فشرده است. قطعاً در سمت قابل حمل است ، اما مطمئناً شما نمی توانید همانند یک پاوربانک معمولی قابل حمل باشد. این چیز هنوز هم بسیار بزرگ و سنگین است.

بنابراین نیروگاه دارای طول 7.2 اینچ ، عرض 4.3 اینچ و ارتفاع 4.6 اینچ است. وزن آن 2.9 پوند است.

از نظر منبع تغذیه قابل حمل که تمام گزینه های تأمین انرژی و شارژ را که در بالا در مورد آنها صحبت کردیم وجود دارد؟ این محصول بسیار اندک است و استفاده از دو دسته آن فقط قابلیت حمل را آسان تر می کند.

آیا می توانید این نیروگاه را با خود به کتابخانه یا کافی شاپ ببرید و از آن برای شارژ لپ تاپ خود استفاده کنید بدون اینکه نگرانی در مورد نزدیکی یک پریز برق باشد؟ بله ، برای آن عالی خواهد بود. برای کمپینگ و پیاده روی این منبع انرژی نیز صخره می کند.

اجزای عملکردی:
پورت های USB و DC در قسمت طولانی قرار دارند ، در حالی که در انتهای کوتاه جایی است که شما دو پریز برق را در یک طرف پیدا خواهید کرد و طرف دیگر جایی است که یک چراغ قوه LED وجود دارد.

در قسمت بالای نیروگاه دکمه پاور قرار دارد. دکمه پاور در بالا ، قدرت پورت های USB و پورت های DC را کنترل می کند ، بنابراین پس از اینکه دستگاهی را به هر یک از طرفین وصل کردید ، باید دکمه پاور بالا را فشار دهید. همچنین در قسمت بالا نمایشگرهای ظرفیت چراغ LED وجود دارد که به رنگ آبی رنگ هستند و می توانید دکمه پاور را فشار دهید تا بررسی کنید که چقدر قدرت باقی مانده است.

هنگام استفاده از پریز برق ، مجبورید دکمه پریز برق را برای فعال کردن آنها فشار دهید. چراغ قوه همچنین دکمه روشنایی مخصوص به خود را دارد و برای چراغ قوه دو حالت وجود دارد که حالت اول حالت ثابت و دیگری حالت SOS است.

ساختن

ساختار و مواد:
کیفیت ساخت این نیروگاه قابل حمل بسیار عالی است ، زیرا نوع آن مانند مخزن ساخته شده است. با این حال ، دقیقاً ناهموار نیست اگرچه ظاهراً به نظر می رسد و به نظر می رسد. این نیروگاه می تواند از افتادن در نور ، برآمدگی هایی نظیر قرار دادن آن در اتومبیل خود و فراموش کردن آن بدون توجه به نحوه رانندگی خود ، استفاده کند.

پایین آمدن روی کفپوش از ارتفاع زیاد می تواند بد باشد هر چند که مقاوم در برابر ضربه نیست. این دو دسته یک روش عالی برای گرفتن آن در هر مکانی فراهم کرده و به اندازه کافی بزرگ هستند که بتواند نیروگاه را به راحتی نگه دارد.

فنی:
از طرف فناوری ، اگر بیش از حداکثر توان مصرفی این نیروگاه Suaoki بروید ، به طور خودکار خاموش می شود. حتی هنگامی که ما از آن برای مدت طولانی استفاده کردیم ، نیروگاه گرم نمی شود و این به دلیل استفاده از دریچه ها و فن است.

قابلیت اطمینان
با وجود تمام ویژگی های آن همراه با استفاده از دو پریز برق ، چهار درگاه DC که می تواند با آداپتور اتومبیل 12 ولت مفیدتر باشد ، چهار درگاه USB با یکی با استفاده از Quick Charge و در صدر قرار دادن آن از ایستگاه برق دارای چراغ قوه ای است. . همه اینها به شکلی به وجود می آید که می توانید در هر مکانی از آن استفاده کنید ، حتی اگر به راحتی به عنوان یک پاوربانک معمولی انجام نشود ، اما دستگیره های موجود در آن قابلیت حمل و نقل را با آن بسیار آسان تر می کنند.

راهی که قابلیت اطمینان پایدار نیروگاه کوتاه می شود این است که اگر رسانه های برق قدرت کافی را برای آنچه می خواهید از آن استفاده کنید تأمین نکنند.

خلاصه:
قدرت:

نیروگاه قابل حمل Suaoki دارای گزینه های شارژ و قدرت زیادی است. چهار پورت برای استفاده از Quick Charge وجود دارد. درگاه های DC اگرچه به راحتی استفاده نمی شوند ، اما استفاده از آداپتور اتومبیل 12 ولت باعث استفاده مفیدتر از آنها می شود. همچنین ، دو پریز برق وجود دارد که یکی از آنها 2 قلاده و دیگری 3 پره است.

طرح:

نیروگاه از نظر منبع تغذیه قابل حمل اندک است و به همین دلیل از دسته ای استفاده می کند که شما را قادر می سازد آن را در هر کجا که می خواهید بگیرید.

ساختن:

ساخت نیروگاه کار سختی است و داخلی ها با استفاده از فن و دریچه های آن داغ نمی شوند.

قابلیت اطمینان:

بیشتر منابع قابل حمل قدرت قابل اعتماد خواهند بود زیرا آنها از نظر شارژ و نیرو ، چاقوی پیشرفته ارتش فناوری هستند. که درست در اینجا حلقه می کند

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
رضا تنگستانی فرد

پاوربانک SUAOKI S270

پاوربانک SUAOKI S270 150Wh با پریز برق ، 4 پورت USB ، 4 پورت DC و چراغ قوه

شارژرهای قابل حمل که به عنوان پاور بانک ها نیز شناخته می شوند یکی از انواع مفید شارژرهایی هستند که می توانید از آنها استفاده کنید. با این حال ، شارژرهای قابل حمل تکامل یافته اند ، و فراتر از امکان شارژ تلفن های هوشمند ما هستند. در حال حاضر شارژرهای قابل حمل وجود دارد که به عنوان نیروگاه های قابل حمل معروف هستند و با شارژر معمولی که قادر به تهیه هر مکانی هستید متفاوت هستند زیرا در کنار پورت های USB ، آنها دارای پریز برق و پورت های DC نیز هستند.

در این بررسی ، ما به بررسی این نیروگاه قابل حمل SUAOKI 150Wh می پردازیم. این برند در چند سال گذشته با ویژگی خاص بودن ایستگاه های برق ، به جای شارژرهای قابل حمل ، کشش زیادی را به خود اختصاص داده است. اگرچه ، آنها دارای شارژرهای قابل حمل هستند که از شروع اتومبیل های پرش نیز دوبرابر هستند.

این نیروگاه قابل حمل که ما در حال بررسی آن هستیم یکی از محبوب ترین آنها است ، بنابراین اجازه دهید آنچه را که مربوط به اعتیاد به مواد مخدره است در اینجا قرار دهید.

قدرت
ظرفیت توان:
ظرفیت توان این نیروگاه قابل حمل Suaoki بسته به نوع خروجی شما با آن متفاوت است.

به عنوان مثال ، اگر از درگاه شارژ USB استفاده می کنید ، ظرفیت توان دریافت شده 40،500 میلی آمپر ساعت است. در حالی که استفاده از درگاه های DC در این نیروگاه قابل حمل منجر به استفاده از ظرفیت 13.500mAh خواهد شد. دلیل اینکه میزان ظرفیت توان شما قادر به استفاده از تغییرات بسته به نوع خروجی مورد استفاده خود هستید ، به این دلیل است که نرخ تبدیل دو گزینه متفاوت است.

پورت های USB سرعت شارژ کندتری دارند و بنابراین نرخ تبدیل بهتر است و قدرت استفاده بیشتری نیز دارد. از طرف دیگر درگاه های DC از انرژی بیشتری استفاده می کنند و نرخ تبدیل نیز کارایی کمتری دارد.

برای اطلاع از نحوه به دست آوردن این اعداد ، اینجا برای استفاده از پورت های USB و به دست آوردن ظرفیت نیرو آمده است:

150Wh x 1000 = 150،000 / 3.7 = 40،540mAh

با وجود این ظرفیت بسیار زیاد ، اگر شما فقط از درگاه های USB برای شارژ استفاده می کنید ، این نیروگاه قابل حمل می تواند اکثر تلفن های هوشمند را با قدرت کامل حدود ده برابر شارژ کند. اگر تبلت ها را با درگاه های USB شارژ می کنید ، ممکن است شارژ کامل برق در حدود سه برابر باشد زیرا تبلت ها دارای ظرفیت باتری 5000mAh + هستند.

برای به دست آوردن ظرفیت از درگاه های DC ، شما فقط باید با 11.1 ولت تقسیم کنید ، زیرا این درج پورت های DC است.

150Wh x 1000 = 150،000 / 11.1 = 13،513mAh

با استفاده از این قدرت زیاد ، می توانید از آن برای شارژ کامل لپ تاپ ها در حدود دو یا سه برابر استفاده کنید.

بنابراین ، در پایه خود ، این شارژر از توان 40000 میلی آمپر ساعتی برخوردار است. شارژ دستگاه های کوچکتر مانند تلفن های هوشمند می تواند این نیروگاه قابل حمل را برای روزها دوام دهد. همین مسئله را می توان در مورد شارژ کردن لپ تاپ ها و تبلت ها نیز گفت؛ فقط ، اگر یک بار آنها را شارژ کرده و دوباره به شارژ دستگاه های کوچکتر برگردید.

شارژ خروجی:
در کل سه راه برای استفاده از این نیروگاه قابل حمل Suaoki S270 150Wh وجود دارد و آنها پورت های USB ، پورت های DC و پریز برق هستند.

پورت USB:


بنابراین ابتدا بیایید از درگاه های شارژ USB فراتر برویم. در مجموع چهار درگاه شارژ USB وجود دارد. سه درگاه با سرعت شارژ 5V / 2.1A مشترک هستند. بنابراین این یک نرخ شارژ چشمگیر نیست ، به عنوان استاندارد. با این حال ، شارژ استاندارد بین سه پورت توسط پورت چهارم ساخته شده است که از Quick Charge استفاده می کند ، بنابراین می توانید تلفن های هوشمند سازگار Quick Charge را مانند سامسونگ ، ال جی و بسیاری دیگر در بازار شارژ کنید.

پورت های DC:
در کل چهار پورت DC وجود دارد و هر یک از آنها دارای خروجی 9-12V / 10A / 15A و ​​یک توان خروجی 120W است که در 180W حداکثر است.

بنابراین استفاده از پورت های DC در یک نیروگاه قابل حمل ، به طور کلی ، وضعیت بسیار مهمی است. اکثر مردم دقیقاً وسایل بسیار زیادی را که نیاز به استفاده از درگاه DC دارند ، ندارند ، اما در عین حال ، اگر در این زمینه استفاده ای پیدا کنید ، می توانند بسیار مفید باشند.

دو روش وجود دارد که می توانید از درگاه های DC استفاده کنید. یکی این است که به سادگی اتصال یک کابل DC به قطر 5.5 میلی متر به طور مستقیم به پورت DC در نیروگاه ، و استفاده از آن از این طریق. راه دیگر استفاده از درگاه های DC و راه دسترسی بیشتر برای استفاده از آن به نظر ما استفاده از پیوست سوکت 12 ولت است که نیروگاه به وجود می آید.

با استفاده از این پیوست ، می توانید دستگاه ها را از نوع ماشین کابل برق استفاده کنید و از این طریق به آنها نیرو دهید. به عنوان مثال ، با استفاده از ضمیمه سوکت ماشین ، می توانید یک شارژر اتومبیل را در آن وصل کرده و از درگاه های شارژ قابل استفاده تری بهره مند شوید. بله ، این یک روش عجیب برای استفاده از آن است ، اما اکنون باید از پورت های بیشتری استفاده کنید!

یکی دیگر از روشهای بسیار مفید برای استفاده از آداپتور اتومبیل با درگاههای DC استفاده از پمپ هوایی تایر بود که در تصویر بالا نشان داده شده است.

دو پریز برق:


دو جایگاه برق برای استفاده در این نیروگاه قابل حمل تعجب آور است و بخش "شگفت آور" این است که بیشتر نیروگاه های قابل حمل دارای یک پریز برق واحد هستند.

تنها تفاوت این دو پریز در این است که یکی 3 پریز خروجی و دیگری 2 پریز خروجی است. توان مصرفی برای هر دو خروجی یکسان است ، که هر دو آنها دارای یک توان 100W و یک توان خروجی اوج 150 وات هستند. به گفته این ، بعید نیست که بتوانید همزمان از آنجایی که بسیار به هم نزدیک هستند ، بتوانید از آنها استفاده کنید

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
رضا تنگستانی فرد