پد شارژر بی سیم سریع Anker PowerWave 10W

به نظر نمی رسد که شارژ بی سیم مفیدترین نوع روش شارژ برای تلفن های هوشمند باشد. مطمئناً ، خوب نیست که مجبور باشید با کابل برخورد نکنید و فقط تلفن هوشمند خود را در بالا قرار دهید و شارژ آن را انجام دهید. حتی ممکن است احساس کنید که جادوگری این کار را انجام می دهد.

گزارش این آگهی

گفته می شود ، استفاده از Quick Charge و Power Delivery با یک درگاه شارژ سریع تری را فراهم می کند.

بنابراین دلایلی که باید از شارژ بی سیم استفاده کنید چیست؟ شارژ سریع بی سیم. اگرچه سرعت شارژ سریع بی سیم به اندازه سرعت سیمی نیست ، اما سریعتر از شارژ استاندارد بی سیم است.

در این بررسی ، ما می خواهیم به این پد شارژ سریع بی سیم سریع Anker PowerWave بپردازیم.

قدرت
شارژ خروجی:

سریع شارژ بی سیم Samsung Galaxy S8 را انجام می دهد
دو گوشی هوشمند اصلی در بازار وجود دارد که به دلیل استفاده از شارژ سریع بی سیم شناخته شده اند و این می توانند تلفن های هوشمند سامسونگ گلکسی و آیفون های سازگار با Qi باشند.

گزارش این آگهی

شارژ سریع تلفن های هوشمند سامسونگ از Galaxy S7 شروع می شود ، همه اینها تا نسخه فعلی گوشی های Galaxy Galaxy سامسونگ است. در حالی که ، آیفون X ، آیفون 8 و آیفون XS نیز قادر به شارژ سریع بی سیم هستند.

گفته می شود ، این پد شارژ Anker PowerWave قادر به ارائه سرعت شارژ سریع بی سیم برای تلفن های هوشمند سامسونگ گلکسی است. این بدان معناست که یک تلفن سامسونگ قادر است با سرعت شارژ 10W شارژ کند.

برای سایر تلفن های هوشمند سازگار با Qi ، از جمله آیفون ها ، آنها با سرعت 5W شارژ می شوند.

اگر آی فون شارژر Qi دارید و می خواهید از یک شارژر سریع با آن استفاده کنید ، پس این پد شارژ Anker Wireless را توصیه می کنید که می تواند آیفون ها و تلفن های هوشمند سامسونگ را نیز سریع شارژ کند.

شارژ ورودی:


وقتی نیرو به این شارژر بی سیم می رسد ، این کار از طریق درگاه Micro-USB آن انجام می شود و شارژر بی سیم از طریق کابل شارژ Micro-USB تهیه شده است.

با این حال ، برای به دست آوردن 10W شارژ برای تلفن هوشمند سامسونگ ، باید از یک شارژر دیواری Quick Charge استفاده کنید تا بتوانید آن را تغذیه کنید. ما شارژر دیواری Anker را به PowerPort 4 توصیه می کنیم. شارژر دیواری دارای یک درگاه Quick Charge و سه درگاه دیگر است.

استفاده از درگاه Micro-USB با یکی از شارژرهای بی سیم Anker تا حدودی جای تعجب دارد ، زیرا USB-C اکنون استاندارد است و ما فکر می کنیم که آنها با استفاده از همه شارژرهای بی سیم خود ، از درگاه های USB-C استفاده می کنند.

با این حال ، هنوز اینگونه نیست.

گزارش این آگهی

طرح
اندازه و وزن:
مانند هر کابل شارژ بی سیم ، این Anker PowerWave به هیچ وجه فضای زیادی را به خود اختصاص نمی دهد.

این شارژر دارای طول / عرض 3.9 اینچ و ضخامت 0.4 اینچ است. وزن شارژر 2.4 اونس است.

اجزای عملکردی:


از طرف عملکردی ، هنگامی که شارژر بی سیم وصل و آماده استفاده شد ، می توانید پیش بروید و فقط تلفن هوشمند سازگار با Qi خود را در بالا قرار دهید.

یک نشانگر LED LED آبی بسیار کوچک وجود دارد که نشان می دهد که تلفن هوشمند شما در حال شارژ است. وقتی استفاده از تلفن هوشمند خود هنگام شارژ شدن به میان می آید ، بسیار دشوار است.

دلیل این که ما می گوییم این است که اندازه شارژر بسیار ناچیز است و ضربه زدن روی تلفن شما در حالی که روی پد است می تواند باعث شود آن را جبران کرده و شارژ را متوقف کنید. همچنین ، استفاده از تلفن هوشمند خود در حالی که کاملاً مسطح است ، مشکل است. یکی از اصلی ترین دلیل این که شارژ بی سیم جالب ترین استفاده نیست

ساختن
ساختار و مواد:
کیفیت ساخت شارژر بی سیم تقریباً مطابق آنچه انتظار دارید از محصولات Anker باشد ، نیست. این شارژر از ساخت محکم برخوردار است که قسمت بالایی و پایین آن یک تشک لاستیکی است که از شیب شارژر بی سیم و تلفن هوشمند شما جلوگیری می کند.

فنی:


از طرف فنی ، در صورت استفاده از شارژ سریع بی سیم برای تلفن هوشمند سامسونگ ، شارژر کمی گرم می شود.

با این حال ، وقتی نوبت به شارژ استاندارد سایر تلفن های هوشمند سازگار با Qi می رسد ، دیگر گرمای بیش از حد وجود ندارد.

قابلیت اطمینان
در کل ، قابلیت اطمینان این شارژر بی سیم PowerWave برای کسانی که دارای یک Galaxy S7 و به بعد از سامسونگ هستند ، بهترین خواهد بود. از آنجا که این شارژر بی سیم تنها قادر است شارژ سریع بی سیم (10 وات) را فقط برای آن تلفن ها فراهم کند. در حالی که فقط شارژ استاندارد بی سیم (5W) را برای سایر تلفن های سازگار با Qi فراهم می کند.

خلاصه:
قدرت:

شارژ کردن برای کسانی که دارای Samsung Galaxy S7 و سایر موارد پس از آن هستند بسیار مناسب است ، زیرا آنها قادر به شارژ سریع بی سیم با این شارژر PowerWave هستند.

طرح:

شارژر از یک فرم بسیار کوچک برخوردار است و دارای یک چراغ برق آبی است که هنگام شارژ شدن تلفن شما روشن می شود.

ساختن:

اگر از سرعت شارژ 10W برای تلفن های هوشمند سامسونگ استفاده می کنید ، شارژر کمی گرم می شود.

قابلیت اطمینان:

اگر می خواهید یک سکوی بسیار ساده داشته باشید و اگر یک تلفن هوشمند سامسونگ گلکسی سامسونگ دارید آن را شارژ کنید بهتر است که این شارژر بی سیم را دریافت کنید. به این ترتیب ، شما در واقع می توانید از قابلیت شارژ سریع بی سیم آن استفاده کنید.

مشخصات پد شارژر بی سیم سریع Anker PowerWave 10W:
خروجی:
تلفن های هوشمند سامسونگ Galaxy: 10W

سایر تلفن های هوشمند سازگار Qi: 5W

ورودی:
ورودی 5V / 2.0A - خروجی 5W

5V / 2.0A | ورودی 9V / 2.0A - خروجی 10W

شاخص قدرت LED: یک شاخص قدرت
اندازه: 3.9 x 3.9 x 0.4 اینچ
وزن: 2.4 اونس
نتیجه:
پد شارژر بی سیم PowerWave آنکر ساده ای است که بهترین استفاده را برای صاحبان تلفن های هوشمند سازگار با Qi سامسونگ به همراه دارد ، زیرا این موارد شارژ سریع سریع کابل هستند