در ادامه توضیح پاوربانک SUAOKI

دو پریز برق:


دو جایگاه برق برای استفاده در این نیروگاه قابل حمل تعجب آور است و بخش "شگفت آور" این است که بیشتر نیروگاه های قابل حمل دارای یک پریز برق واحد هستند.

تنها تفاوت این دو پریز در این است که یکی 3 پریز خروجی و دیگری 2 پریز خروجی است. توان مصرفی برای هر دو خروجی یکسان است ، که هر دو آنها دارای یک توان 100W و یک توان خروجی اوج 150 وات هستند. به گفته این ، بعید نیست که بتوانید همزمان از آنجایی که بسیار به هم نزدیک هستند ، بتوانید از آنها استفاده کنید.

با استفاده از این توان مصرفی ، شما می توانید لوازم خانگی کوچک مانند فن های کوچک ، شاید یک یخچال کوچک را تغذیه کنید. رسانه های AC همچنین می توانند برای شارژ کردن لپ تاپ ها بسیار مفید باشند ، به خصوص اگر هنوز یک لپ تاپ دارید که از آجر شارژ استفاده می کند. همچنین برای استفاده از شارژر PD برای لپ تاپ ها نیز مفید است.

در تصاویر فوق ، ما رسانه های برق را نشان می دهیم که از شارژر لپ تاپ و لامپ استفاده می کنند. لامپ که در تصویر بالا از آن تغذیه می شود این لامپ Aukey است.

شارژ ورودی:
در مجموع سه راه برای شارژ مجدد این نیروگاه Suaoki وجود دارد و این امر می تواند از آداپتور برق AC ، آداپتور ماشین یا آداپتور شارژر خورشیدی باشد.

بنابراین هنگام شارژ مجدد نیروگاه ، بیشترین و سریعترین گزینه استفاده از آداپتور AC خواهد بود. زیرا شارژر دیواری می تواند نیروگاه را با سرعت شارژ 30W شارژ کند.

اگر از شارژر خورشیدی 30W Solar با آداپتور شارژر خورشیدی استفاده می کنید ، می توانید نیروگاه را با قدرت 30W شارژ کنید. به گفته این ، شارژ شدن خورشیدی به اندازه شارژ مجدد AC نیست ، زیرا به نور خورشید ثابت در پنل ها نیاز دارید ، به اندازه کافی شارژ نمی شود.

شارژ مجدد اتومبیل با استفاده از روش بسیار مفید برای شارژ مجدد نیروگاه است زیرا می توانید رانندگی کنید و شارژ مجدد آن را انجام دهید.

طرح
اندازه و وزن:
برای یک نیروگاه با ظرفیت 40500 میلی آمپر ساعت که پورت های زیادی دارد و راه های استفاده از آن وجود دارد ، این یک کاملاً فشرده است. قطعاً در سمت قابل حمل است ، اما مطمئناً شما نمی توانید همانند یک پاوربانک معمولی قابل حمل باشد. این چیز هنوز هم بسیار بزرگ و سنگین است.

بنابراین نیروگاه دارای طول 7.2 اینچ ، عرض 4.3 اینچ و ارتفاع 4.6 اینچ است. وزن آن 2.9 پوند است.

از نظر منبع تغذیه قابل حمل که تمام گزینه های تأمین انرژی و شارژ را که در بالا در مورد آنها صحبت کردیم وجود دارد؟ این محصول بسیار اندک است و استفاده از دو دسته آن فقط قابلیت حمل را آسان تر می کند.

آیا می توانید این نیروگاه را با خود به کتابخانه یا کافی شاپ ببرید و از آن برای شارژ لپ تاپ خود استفاده کنید بدون اینکه نگرانی در مورد نزدیکی یک پریز برق باشد؟ بله ، برای آن عالی خواهد بود. برای کمپینگ و پیاده روی این منبع انرژی نیز صخره می کند.

اجزای عملکردی:
پورت های USB و DC در قسمت طولانی قرار دارند ، در حالی که در انتهای کوتاه جایی است که شما دو پریز برق را در یک طرف پیدا خواهید کرد و طرف دیگر جایی است که یک چراغ قوه LED وجود دارد.

در قسمت بالای نیروگاه دکمه پاور قرار دارد. دکمه پاور در بالا ، قدرت پورت های USB و پورت های DC را کنترل می کند ، بنابراین پس از اینکه دستگاهی را به هر یک از طرفین وصل کردید ، باید دکمه پاور بالا را فشار دهید. همچنین در قسمت بالا نمایشگرهای ظرفیت چراغ LED وجود دارد که به رنگ آبی رنگ هستند و می توانید دکمه پاور را فشار دهید تا بررسی کنید که چقدر قدرت باقی مانده است.

هنگام استفاده از پریز برق ، مجبورید دکمه پریز برق را برای فعال کردن آنها فشار دهید. چراغ قوه همچنین دکمه روشنایی مخصوص به خود را دارد و برای چراغ قوه دو حالت وجود دارد که حالت اول حالت ثابت و دیگری حالت SOS است.

ساختن

ساختار و مواد:
کیفیت ساخت این نیروگاه قابل حمل بسیار عالی است ، زیرا نوع آن مانند مخزن ساخته شده است. با این حال ، دقیقاً ناهموار نیست اگرچه ظاهراً به نظر می رسد و به نظر می رسد. این نیروگاه می تواند از افتادن در نور ، برآمدگی هایی نظیر قرار دادن آن در اتومبیل خود و فراموش کردن آن بدون توجه به نحوه رانندگی خود ، استفاده کند.

پایین آمدن روی کفپوش از ارتفاع زیاد می تواند بد باشد هر چند که مقاوم در برابر ضربه نیست. این دو دسته یک روش عالی برای گرفتن آن در هر مکانی فراهم کرده و به اندازه کافی بزرگ هستند که بتواند نیروگاه را به راحتی نگه دارد.

فنی:
از طرف فناوری ، اگر بیش از حداکثر توان مصرفی این نیروگاه Suaoki بروید ، به طور خودکار خاموش می شود. حتی هنگامی که ما از آن برای مدت طولانی استفاده کردیم ، نیروگاه گرم نمی شود و این به دلیل استفاده از دریچه ها و فن است.

قابلیت اطمینان
با وجود تمام ویژگی های آن همراه با استفاده از دو پریز برق ، چهار درگاه DC که می تواند با آداپتور اتومبیل 12 ولت مفیدتر باشد ، چهار درگاه USB با یکی با استفاده از Quick Charge و در صدر قرار دادن آن از ایستگاه برق دارای چراغ قوه ای است. . همه اینها به شکلی به وجود می آید که می توانید در هر مکانی از آن استفاده کنید ، حتی اگر به راحتی به عنوان یک پاوربانک معمولی انجام نشود ، اما دستگیره های موجود در آن قابلیت حمل و نقل را با آن بسیار آسان تر می کنند.

راهی که قابلیت اطمینان پایدار نیروگاه کوتاه می شود این است که اگر رسانه های برق قدرت کافی را برای آنچه می خواهید از آن استفاده کنید تأمین نکنند.

خلاصه:
قدرت:

نیروگاه قابل حمل Suaoki دارای گزینه های شارژ و قدرت زیادی است. چهار پورت برای استفاده از Quick Charge وجود دارد. درگاه های DC اگرچه به راحتی استفاده نمی شوند ، اما استفاده از آداپتور اتومبیل 12 ولت باعث استفاده مفیدتر از آنها می شود. همچنین ، دو پریز برق وجود دارد که یکی از آنها 2 قلاده و دیگری 3 پره است.

طرح:

نیروگاه از نظر منبع تغذیه قابل حمل اندک است و به همین دلیل از دسته ای استفاده می کند که شما را قادر می سازد آن را در هر کجا که می خواهید بگیرید.

ساختن:

ساخت نیروگاه کار سختی است و داخلی ها با استفاده از فن و دریچه های آن داغ نمی شوند.

قابلیت اطمینان:

بیشتر منابع قابل حمل قدرت قابل اعتماد خواهند بود زیرا آنها از نظر شارژ و نیرو ، چاقوی پیشرفته ارتش فناوری هستند. که درست در اینجا حلقه می کند