پد شارژ بی سیم سریع HBUDS

از زمان انتشار آیفون X ، در سال 2017 ، شارژ بی سیم بسیار رشد کرده است. حداقل ، تقاضا برای آن دارد. به عنوان یکی از برجسته ترین تلفن های هوشمند سرانجام در بازار ، استفاده از شارژ بی سیم را آغاز کرد و در کنار آن ، آیفون X ، آیفون 8 و اکنون آیفون XS ، همگی با شارژ سریع بی سیم سازگار هستند.


گزارش این آگهی

در این بررسی ، ما قصد داریم این پد شارژ بی سیم سریع HBUDS را بررسی کنیم. شارژ بی سیم ممکن است مفیدترین روش برای شارژ تلفن هوشمند شما نباشد ، به خصوص با استفاده از Quick Charge و Delivery که اکنون با تلفن ها استفاده می شود.

با این حال ، این هنوز چیزی است که قابل استفاده است ، بنابراین بیایید ببینیم که این شارژر بی سیم چگونه نگه می دارد.

قدرت
شارژ خروجی:

شارژ سریع وایرلس گلکسی S8 ، اما با کابل USB-C Aukey.
از آنجا که این یک شارژر بی سیم سریع است ، دقیقاً به چه معنی است؟ در این حالت ، این بدان معناست که قادر است تلفن های هوشمند سامسونگ را به سرعت بی سیم شارژ کند و همچنین آیفون هایی که سازگار با Qi هستند.

شارژ سریع بی سیم برای تلفن های سامسونگ فقط برای سامسونگ Galaxy S7 و فراتر از آن اتفاق می افتد. همچنین شارژ سریع بی سیم برای تلفن های سامسونگ به معنای شارژ آنها با سرعت شارژ 10W است.

بنابراین فقط برای شفاف سازی ، شارژ سریع بی سیم برابر با Quick Charge نیست ، زیرا Quick Charge فقط با سیم و پورت قابل استفاده است و از شارژ سریع استفاده می کند ، دلیل اینکه این "شارژ سریع بی سیم" است دلیل آن است که سرعت شارژ بی سیم به طور منظم 5W است ، بنابراین تلفن های هوشمند سامسونگ با این شارژر بی سیم دو برابر می شوند.

با این حال ، یکی از مهمترین فاکتورهایی که باید بدانید که در واقع از شارژ سریع بی سیم از این شارژر بی سیم HBUDS استفاده می کنید اینست که برای تأمین انرژی باید از پورت Quick Charge استفاده کنید.

کابل ها شارژر بی سیم را به عقب نگه می دارند
مشکلی که پیدا کردیم مربوط به خود شارژر بی سیم نبود ، بلکه کابل USB-C بود که با آن همراه بود. ما از پورت Quick Charge برای تغذیه شارژر و کابل HBUDS استفاده می کردیم.

مشکلی که ما با آن روبرو شدیم این بود که فقط شارژ بی سیم استاندارد وجود دارد و نه شارژ سریع بی سیم. سپس از یک کابل USB-C Aukey با شارژر HBUDS استفاده کردیم ، و این در هنگام کار شارژ سریع بی سیم است. این که کابل داخل جعبه بیفتد بسیار ناامید کننده است ، فقط این که متوجه شوید که نمی توانید تمام توان شارژر را بیرون از جعبه استفاده کنید.

در مورد شارژ سریع آیفون X ، آیفون 8 و آیفون XS؛ این تلفن های هوشمند قادر به شارژ با سرعت شارژ 7.5 وات هستند.

برای سایر تلفن های سازگار Qi ، آنها با سرعت شارژ 5W شارژ می شوند.

شارژ ورودی:
همانطور که قبلاً نیز اشاره کردیم ، هنگام برقراری کامل شارژر برای شارژ سریع بی سیم ، مشکل کمی وجود دارد و این به دلیل کابل همراه با شارژر است.

ما کابل USB-C Aukey را که استفاده کرده ایم توصیه می کنیم.

همچنین ، به یاد داشته باشید که از شارژ سریع بی سیم استفاده می کنید ، باید از درگاه Quick Charge استفاده کنید ، در غیر این صورت ، فقط شارژ استاندارد خواهید داشت.

طرح
اندازه و وزن:
دقیقاً مانند بسیاری دیگر از پدهایهای شارژ بی سیم با یک سیم پیچ تک ، اندازه این شارژر به هیچ وجه مشکلی ندارد. این شارژر دارای طول / عرض 3.5 اینچ و ضخامت 0.4 اینچ است.

بنابراین مشکلی برای قرار دادن آن بر روی دسک تاپ یا حتی استفاده از آن در هر مکانی که می خواهید نخواهید داشت.

اجزای عملکردی:
از آنجا که این یک شارژر بی سیم است ، بسیاری از قسمت های کاربردی در آن وجود دارد. تمام کاری که شما باید انجام دهید اینست که شارژر را به یک درگاه شارژ وصل کنید و از آن تغذیه می شود.


گزارش این آگهی

تنها یک چراغ LED LED در شارژر وجود دارد که هنگام شارژ تلفن هوشمند روشن می شود. کاملاً کم نور است و در تاریکی به سختی قابل توجه است

ساختن
ساختار و مواد:
برای نام تجاری کاملاً مشهور نیست ، ما از کیفیت ساخت این شارژر تعجب می کنیم. قسمت بالای آن دارای نوعی نوع چرم بافت به آن است و قسمت پایین شارژر از آلومینیوم ساخته شده است.

فنی:
از طرف فنی ، اگر از شارژ سریع بی سیم برای مدت زمان طولانی استفاده می کنید ، شارژر کمی گرم می شود ، اما به هر حال این مورد را می توان در مورد بیشتر شارژرهای بی سیم موجود در بازار گفت.

قابلیت اطمینان
اگر تلفن هوشمند شارژ بی سیم سریع دارید ، این شارژر بی سیم HBUDS به نظر می رسد قابل اطمینان تر از یک استاندارد است.

با این وجود یکی از قسمت های غیرقابل اعتماد این است که شما نمی توانید از قابلیت شارژ سریع بی سیم آن در جعبه استفاده کنید زیرا USB-C قادر به همراه آن برای انتقال مقدار وات مورد نیاز ساخته نشده است.


گزارش این آگهی

همچنین ، این یک پد شارژ بی سیم است ، بنابراین استفاده از تلفن هوشمند شما در هنگام شارژ بسیار دشوار است.

خلاصه:
قدرت:

قدرت شارژ برای صاحبان گلکسی S7 سامسونگ و فراتر از آن بسیار عالی است و همچنین برای iPhone X ، iPhone 8 و آیفون های جدیدتر. به این دلیل است که این شارژر بی سیم قادر به سرعت شارژ سریع بی سیم است.

10W برای تلفن های هوشمند سامسونگ و 7.5W برای آیفون های سازگار با Qi.

طرح:

ضریب فرم شارژر بسیار اندک است و همچنین دارای یک چراغ LED است که در شب مختل کننده نیست.

ساختن:

کیفیت ساخت شارژر شگفت آور خوب است ، اما اگر از شارژ سریع بی سیم برای مدت طولانی استفاده می کنید ، گرم می شود.

قابلیت اطمینان:

تنها دو جنبه که برای این شارژر غیرقابل اطمینان می دانیم این است که کابل همراه با آن از شارژ سریع پشتیبانی نمی کند و استفاده از تلفن هوشمند شما در حالی که روی این شارژر شارژ می شود دشوار است.

نتیجه:
از یک مارک تجاری که احتمالاً تا به حال نشنیده اید ، این شارژر HBUDS دارای نقص و عیب و نقص آن است ، اما آنها اصلی نیستند و می توانند با کابل USB-C بهتر بهبود پیدا کنند.