چگونه می توان شارژ را در بانکهای برق بدون چراغ نشانگر بررسی کرد؟

بانکهای برق بسیار کم هزینه اصلاً دارای چراغ نشانگر LED نیستند. در این حالت ، شما باید کتابچه راهنما را بخوانید و مدت زمان لازم برای شارژ کامل آن را پیدا کنید. همچنین می توانید زمان شارژ را خودتان محاسبه کنید.
چگونه می توانید زمان شارژ را محاسبه کنید؟

ابتدا ظرفیت شارژ پاوربانک خود را دریابید. این معمولاً در پاوربانک و در غیر این صورت نوشته شده است ، قطعاً در دفترچه راهنما. این در واحدهای میلی آمپر ساعت است که کمتر از میلی ساعت در ساعت است. در مرحله بعدی ، بدانید که چقدر جریان را می توان با منبع تغذیه در آمپر تحویل داد ، که روی شارژر برق نوشته شده است.

بگویید پاوربانک شما ظرفیت 10000 میلی آمپر ساعتی دارد و شارژر برق می تواند جریان 2 آمپر را تحویل دهد. 1000 میلی آمپر = 1 آمپر و ساعت ساعت ساعت است.

سپس زمان شارژ کامل خواهد بود: 10000 mAh / 2A = 10 Ah / 2A = 5 ساعت.

لطفاً توجه داشته باشید که برخی از تولیدکنندگان پاوربانک بیش از ظرفیت نگه داشتن شارژ پاوربانک هستند. این باعث می شود محاسبات فوق نادرست باشد. در اینجا نحوه کشف ظرفیت واقعی پاوربانک شما آورده شده است.

نکته دیگر که باید به آن توجه کرد این است که پاوربانک ها ظرفیت استفاده از ظرفیت های شارژ خود را با گذشت زمان کاهش می دهند. بعد از گذشت 100 تا 500 چرخه شارژ / تخلیه ، بسته به مارک و کیفیت آن ، تفاوت قابل توجهی در ظرفیت نگه داشتن شارژ پاوربانک خود مشاهده خواهید کرد.

در اکثر موارد ، 500 چرخه شارژ در یک پاور بانک می تواند منجر به از بین رفتن حدود 20٪ ظرفیت نگه داشتن شارژ شود ، در حالی که ارزان ترین آنها حتی در 100 چرخه دوام نمی آورد. ظرفیت نگه داشتن شارژ نیز با گذشت زمان کاهش می یابد. همچنین ممکن است کاهش یابد ، اگر پاوربانک در معرض درجه حرارت بالا باشد ، مثل اینکه در یک روز گرم در ماشین جا مانده باشید. با استفاده از فرمول فوق با کاهش ظرفیت نگه داشتن شارژ می توانید زمان شارژ پاور بانک خود را دوباره محاسبه کنید.
چگونه می دانید که چراغ برق به طور کامل شارژ می شود اگر چراغ های نشانگر LED به هیچ وجه کار نمی کنند؟

ساده ترین راه برای اطلاع از کار کردن یا نبودن پاور بانک ، در حالی که نشانگرهای LED آن شکست خورده است ، آزمایش آن به سادگی است. آن را با شارژ بارگیری کرده و سپس سعی کنید یک دستگاه تلفن همراه را شارژ کنید. اگر در حال شارژ دستگاه تلفن همراه است ، پاوربانک شما خوب کار می کند.

اگر از نظر فنی مهارت دارید ، می توانید با خرید پاوربانک adata ای دیتا اندازه گیری ولتاژ پایانه باتری ها توسط ولت متر ، وضعیت شارژ پاوربانک خود را بدانید. نوع متداول پاور بانک ها از باتری های لیتیوم یونی 18650 نوع استفاده می کنند و با شارژ کامل ، ولتاژ پایانه آنها باید 4.2 ولت را بخواند.
چگونه از آسیب رساندن به پاوربانک خود جلوگیری کنیم؟

شما نباید بیش از هزینه از پاوربانک خود استفاده کنید و همچنین آن را به طور کامل تخلیه نکنید. اگر مرتباً این کار را انجام دهید ، در هر دو حالت زندگی پاوربانک به سرعت کاهش می یابد. اگر بدون استفاده از آن نیروگاه خود را برای مدت طولانی ترک کنید ، به آرامی از حد بحرانی تخلیه می شود و ممکن است آسیب ببیند. بهتر است هر چند ماه یا حتی بیشتر از آن استفاده کنید و حتی اگر از آن استفاده نمی کنید ، پاوربانک خود را شارژ کنید. از ترک یا ذخیره کردن پاوربانک خود در محیطی بسیار گرم یا بسیار مرطوب خودداری کنید.
دسته بندی ها وبلاگ ها برچسب ها چگونه
ناوبری ارسال کنید
GETIHU Ultra Slim 10000mAh
آیا باید یک شارژر قابل حمل Blackweb خریداری کنید؟

نوشته شده توسط کارشناس پاور بانک
تاریخ انتشار 12 نوامبر ،