در ادامه بررسی پاوربانک Jackery 

شارژ سریع USB-A
همچنین درگاه USB-A دیگر از Quick Charge 3.0 استفاده می کند که می تواند برای کسانی که دارای دستگاه های سازگار با Quick Charge هستند بسیار مفید باشد.

بسیاری از تلفن های هوشمند اندرویدی وجود دارند که از نوع Quick Charge سازگار هستند و بنابراین اگر یکی از آنها را دارید ، باید بررسی کنید که آیا فناوری شما قابلیت استفاده با فناوری شارژ سریع را دارد یا خیر. گفته می شود ، پورت Quick Charge همچنین می تواند 5V / 2.4A را برای دستگاه های شارژ سریع غیرقابل سازش تولید کند.

USB-C
درگاه شارژ نهایی و سوم پورت USB-C است که با استفاده از یک کابل شارژ USB-C به USB-C می توان از دستگاه های سازگار با USB-C استفاده کرد. این پورت دارای سرعت خروجی 5V / 3.0A است که بسیار مناسب است و بیشتر تلفن های هوشمند USB-C نرخ شارژ حداکثر استاندارد خود را در 3 آمپر دارند.

خوشحال می شد که Power Delivery را با این شارژر PowerBar همراه کنید ، زیرا بسیاری از دستگاه ها اکنون از iPhone X گرفته تا MacBook شروع به استفاده از آن می کنند.

حتی اگر گزینه های شارژ زیادی با این پاوربانک وجود داشته باشد ، قسمت شارژ آن محدودیتی دارد و این با این واقعیت است که این شارژر حداکثر 4.8A خروجی را در هنگام ورود به سه پورت خروجی خود دارد.

در نتیجه ، شما مطمئناً فقط می خواهید از دو درگاه شارژ به طور همزمان استفاده کنید ، زیرا می توانید از آنها با تمام توان استفاده کنید.

شارژ ورودی:
Jackery PowerBar فقط یک درگاه ورودی واحد دارد و آن پورت USB-C خواهد بود. این می تواند به عنوان ورودی در هنگام استفاده از کابل شارژ USB-C به USB-A همراه با یک شارژر دیواری USB برای شارژ مجدد از پاوربانک استفاده شود.

اگر می خواهید PowerBar را با حداکثر سرعت شارژ خود شارژ کنید ، توصیه می کنیم از 3 شارژر دیواری USB با شارژ سریع استفاده کنید.

Anker PowerHouse 120،000mAh Bank Bank

منبع تغذیه قابل حمل مشابه


طرح
اندازه و وزن:
ایستگاه برق Jackery PowerBar

بخش اصلی که این پاوربانک را بسیار بزرگ می کند از ظرفیت برق نیست ، زیرا بیشتر پاور بانک هایی که دارای ظرفیت های مشابه هستند در واقع بسیار کوچکتر هستند. در عوض ، دلیل بزرگ بودن این شارژر آن است که در آن از خروجی AC ، سه روش شارژ و همچنین به دلیل ظرفیت 20800 میلی آمپر ساعت آن به مخلوط اضافه شده است.

در نتیجه ، به همین دلیل این شارژر دارای طول 6.5 اینچ ، ضخامت / عرض 2.5 اینچ است. PowerBar همچنین با وزن 1.5 پوند بسیار سنگین است. این نوع شارژر قابل حمل است که شما هنوز هم می توانید به هر کجا که می خواهید با خود ببرید ، فقط این است که فقط می توانید آن را با خود ببرید ، آن را تنظیم کنید و سپس از آن استفاده کنید.

اجزای عملکردی:
با وجود همه مواردی که در مورد Jackery PowerBar مربوط به توانایی شارژ آن است ، این شارژر بسیار سازمان یافته و کاربردی آسان است.

در یک طرف شارژر جایی است که شما دارید:

دو درگاه شارژ USB-A. یک شارژ سریع و یک استاندارد.
یک درگاه USB-C
یک نشانگر سطح ظرفیت دیجیتال که نشان می دهد چقدر توان با سه رقم باقی مانده است
سپس یک دکمه پاور در بالا وجود دارد.

دکمه پاور با استفاده از این پاوربانک عملکردهای کمی دارد که می توان با استفاده از درگاه های شارژ USB فقط با یک فشار کار را روشن کرد. هرچند برای روشن کردن پریز برق ، فقط 3 ثانیه دکمه روشن را نگه دارید تا آن را روشن کنید. برای خاموش کردن پریز برق ، دکمه پاور را نیز به مدت 3 ثانیه نگه دارید.

در طرف مقابل آن قسمت های کاربردی جایی است که می توانید AC خروجی و یک نشانگر سبز را پیدا کنید که نشان می دهد که پریز برق روشن شده است.

ساختن
ساختار و مواد:
ایستگاه برق Jackery PowerBar

درست مانند بیشتر محصولات Jackery ، این Jackery PowerBar از کیفیت ساخت بسیار خوبی برخوردار است. به این دلیل است که قطعه بزرگ این پاور بانک از آلومینیوم ساخته شده است و دو طرف از پلاستیک ساخته شده اند. حتی اگر کلاه های جانبی از پلاستیک ساخته شده باشند ، آنها کاملاً محکم در داخل PowerBar قرار داده شده اند.

این قطعات همچنین استفاده از آنها بسیار عالی است و نگرانی در مورد ضعف خروجی AC برای داشتن کابلهای برق AC بسیار ضعیف بود اما به خوبی نگه داشت.

فنی:
از نظر فناوری مسائل ، این پاوربانک عالی است. به گفته این ، هنگامی که از پریز برق استفاده می کنید و به دلیل اینکه یک فن در داخل آن وجود دارد ، صدای کمی برای آن به وجود نمی آید. بنابراین در واقع ، ساخت فنی این پاوربانک بسیار خوب است زیرا لازم نیست نگران گرم شدن بیش از حد باشید زیرا از فن استفاده می کند تا خود را خنک کند.

قابلیت اطمینان
اگر به خروجی پایین خروجی AC توجه ندارید ، از این PowerBar Jackery برای استفاده بسیار مفید است.

شما هنوز هم می توانید وسایلی را که در محدوده توان آن هستند ، برق دهید و به همراه برق خروجی ، سه روش شارژ بسیار قدرتمند برای شارژ دستگاه های خود به دست می آورید. کیفیت ساخت با استفاده از آلومینیوم بسیار مناسب است و پاوربانک حتی از فن استفاده می کند تا مطمئن شود که بیش از حد گرم نمی شود.

هدف نیروگاه قابل حمل Zero Yeti 400

خلاصه:
قدرت:

انرژی زیادی برای شارژ دستگاه از تلفن های هوشمند تا لپ تاپ گرفته تا تمام توان آنها وجود دارد. همچنین ، استفاده از یک پریز برق با سه گزینه شارژ دیگر که شامل USB-C و Quick Charge است ، این پاور بانک را در لیگ خود قرار می دهد.

طرح:

بسیار بزرگ و سنگین است ، بنابراین چیزی نیست که بخواهید با آن گوشی هوشمند خود را شارژ کنید. این قطعاً به معنای ماندن در یک مکان واحد و مورد استفاده قرار می گیرد. قطعات کاربردی بسیار خوب قرار داده شده و استفاده از نشانگر ظرفیت دیجیتال بسیار مفید است.

ساختن:

کیفیت ساخت این پاوربانک بسیار خوب است زیرا دارای یک مرکز آلومینیومی است و PowerBar حتی از یک فن برای خنک نگه داشتن خود استفاده می کند.

قابلیت اطمینان:

قابلیت اطمینان این پاوربانک عالی است تا زمانی که انتظار ندارید پریز برق از مخلوط کن یا بخاری استفاده کند. تمام قسمت های آن برای استفاده بسیار قدرتمند است و می تواند تجربه ای در مصرف انرژی و شارژ عالی را به دستگاه های شما بدهد.

مشخصات جک پاور بانک Jackery PowerBar 20،800mAh با پریز برق:
ظرفیت:
ظرفیت اولیه: 20،800mAh

ظرفیت خروجی: 15،392mAh

خروجی:
USB-A 1: 5V / 2.4A

شارژ سریع USB-A 2: 3.6V-6V / 3A | 6V-9V / 2A | 9V-12V / 1.5A

USB-C: 5V / 3.0A

خروجی USB حداکثر: 4.8A

ورودی:
ورودی USB-C: 5V / 3.0A

شاخص قدرت LED: شاخص ظرفیت دیجیتال
اندازه: 6.5 2.5 2.5 inc 2.5 اینچ
وزن: 1.5 پوند
نتیجه:
Jackery PowerBar یک فضای عالی برای فضای شارژ قابل حمل است.

این با قدرت AC خود تمام نمی شود و این یک چیز خوب است ، و در عوض با ظرفیت و توانایی های قدرت خود رویکرد ترکیبی تری به خود می گیرد که این شارژر را در بعضی موارد برای استفاده سبک و سنگین عالی می کند.