ZeroLemon فروشگاهی برای راه حل های باتری قابل حمل و خارجی برای شارژ چندین دستگاه است.

علیرغم اینکه بازار اصلی آنها به انرژی خورشیدی ربطی ندارد ، آنها این باتری قابل حمل خورشیدی ZeroLemon 26800mAh SolarJuice را به عنوان یک راه حل قابل توجه برای بازار در فضای باز تبلیغ کرده اند.

این محصول دارای یک پوشش لیمو زیبا است که از یک منبع انرژی خورشیدی با ظرفیت بالا در برابر شوک یا خسارت محافظت می کند. علاوه بر این ، اندازه جمع و جور آن قابلیت حمل و نقل را به حداکثر می رساند تا بتوانید به راحتی در کوله پشتی کمپینگ و پیاده روی خود جای دهید. اگر فضای کافی در کوله پشتی شما وجود ندارد ، می توانید از قلاب اتصال یافته به شارژر خورشیدی قابل حمل در قسمت خارجی کوله پشتی نیز استفاده کنید.

یکی از ویژگی های مورد علاقه من در این محصول این است که دارای چندین خروجی USB است. یکی از آنها درگاه نوع C 5V / 2.4A است که برای تلفن های هوشمند مانند Huawei P9 ، LG Nexus 5X یا HTC 10 مناسب است.

همچنین میکرو USB USB 5V / 2A ، خروجی USB2.0 سنتی و خروجی شارژ نهایی سریع سریع نیز وجود دارد که قابلیت شارژ سریع را دارد.

با توجه به ادغام این درگاه ، می توانیم این محصول را به عنوان یک بانک انرژی خورشیدی با شارژ سریع در نظر بگیریم

همه این پورت ها به محصول ZeroLemon اجازه می دهند تا همزمان با سه دستگاه شارژ شود. با ارزیابی این موضوع ، ادغام با چراغ قوه های LED ، اندازه جمع و جور ، ظرفیت باتری بزرگ و طراحی زیبایی شناسی ، می توانیم این ZeroLemon را به عنوان یک بانک برتر انرژی خورشیدی واقعی در نظر بگیریم.

ویژگی های اصلی:

    قلاب گنجانده شده است
    پورت سریع شارژ 3.0 و پورت میکرو USB 5V / 2A
    نور LED چند منظوره

مشخصات اصلی:

ظرفیت پاوربانک 26800mAh / 97.28 Wh.
وزن: 19.86 اونس
ابعاد: 6.93 * 3.26 * 1.30 اینچ
4. Nekteck 10000mAh
جلو روبرو 10000mah
قیمت را در آمازون بررسی کنید

بانک انرژی خورشیدی سفر Nekteck 10000mAh با ظرفیت 10000mAh محصولی قابل توجه است که با استفاده از فناوری باتری لیتیوم پلیمر برای به حداکثر رساندن تجربیات در فضای باز طراحی شده است.

جالب ترین نکته در مورد Nekteck این است که شارژر خورشیدی قابل حمل با پنل های خورشیدی با راندمان بالا SunPower یکپارچه شده است که در شرایط مستقیم نور خورشید بین 21-24٪ کارایی قرار می گیرد.

این بانک انرژی خورشیدی قابل اطمینان تا بیش از 1000 چرخه شارژ با محافظت در برابر ضد انفجار تحت سناریوهای شارژ سریع و مبتنی بر فناوری لیتیوم پلیمر خود ، دوام می آورد.

علاوه بر این ، نیازی به نگرانی در مورد بیرون کشیدن آن به بیرون از منزل نیست زیرا پوشش پاوربانک ضد آب ، مقاوم در برابر گرد و غبار است و همچنین از باتری لیتیوم در برابر شوک یا گرد و غبار نیز محافظت می کند.

همچنین یک بانک انرژی خورشیدی ارزان است ، بنابراین اگر به دنبال راه حل ساده اما مؤثر برای تأمین نیازهای انرژی خود در حین خارج از شبکه هستید ، نکتک گزینه خوبی برای شما است.

ویژگی های اصلی:

    ضمانت ضد انفجار
    بانک انرژی خورشیدی ضد آب
    چراغ های LED شامل

مشخصات اصلی:

ظرفیت پاور بانک 10000mAh
بیش از 1000 چرخه شارژ طول می کشد
بازده پانل خورشیدی 21-24٪
5. Soluser 25000mAh
جلو مبل 25000mah
قیمت را در آمازون بررسی کنید

حمل آسان ، پویا ، سخت ، با دوام. این بانک انرژی خورشیدی قابل حمل Soluser 25000mAh است.

یکپارچه سازی یک چراغ LED داخلی با 3 حالت کار مانند نور ثابت ، SOS و حالت های استروبوسکوپی. از این چراغ رهبری می توان به عنوان مشعل یا به عنوان سیگنال برای کمک به شرایط اضطراری استفاده کرد.

در حال حاضر شارژ دستگاه نیز ایمنی از همه مهمتر است. بنابراین ، یک بانک انرژی خورشیدی قابل اعتماد باید از الکترونیکی شما محافظت کند. این امر در محصول Soluser به لطف سیستم محافظتی هوشمند که از تلفن های هوشمند ، iPad یا لپ تاپ شما در برابر هرگونه شارژ بیش از حد ، بیش از حد جریان یا اتصال کوتاه محافظت می کند ، ممکن است.

این بانک انرژی خورشیدی با ظرفیت حداکثر 25000 میلی آمپر ساعت برای تأمین استقامت طولانی در کمپینگ و سفرهای جاده ای و همچنین با چندین دستگاه الکترونیکی سازگار است.

Soluser نیز مانند سایر محصولات مشابه ، شامل 4 نشانگر LED است تا در شرایط اضطراری به شما کمک کند.

ویژگی های اصلی:

    4 نشانگر LED
    حفاظت الکتریکی برای بارها
    پورت USB دوگانه در 2.1A

مشخصات اصلی:

ظرفیت پاور بانک 25000mAh
وزن: 478 گرم
ابعاد: 195 102 102 x 35 میلی متر
6. Hobest 10000mAh
طرف روبروترین سرگرمی 10000mah
قیمت را در آمازون بررسی کنید
خرید پاوربانک انرجایزر
یکی دیگر از محصولات مهم خورشیدی برای کمپینگ ، بانک انرژی خورشیدی Hobest 10000mAh است.

این محصول ضد آب دارای دو روش اصلی شارژ است. یکی از آنها از ورودی مستقیم 5V / 2A استفاده می کند که می تواند با افزایش سرعت شارژ به یک پریز برق وصل شود تا در وقت خود صرفه جویی کند. منبع دیگر به عنوان انرژی خورشیدی از یک منبع انرژی آزاد استفاده می کند.
adata پاوربانک خرید
علاوه بر این ، پاوربانک Hobest 10000mAh توانایی پشتیبانی از دو شارژر را برای گلکسی S6 دارد و خروجی USB دوگانه آن به آن امکان می دهد تا دو دستگاه را به طور همزمان شارژ کند.

یکی از ویژگی های جالب این انرژی خورشیدی با کیفیت بالا این است که سوت قطب نما را برای استفاده در مواقعی که GPS یا Google Maps در خارج از خانه در دسترس نیست ، شامل می کند. عمدتا برای شرایط اضطراری. به عنوان بخشی از این دستگاه بقا ، پاوربانک همچنین یک فلاش LED داخلی را در خود جای داده است