هر پاوربانکی می تواند تلفن شما را شارژ کند ، اما بهترین شارژر قابل حمل را برای پول خود بدست آورید تا از سریعترین سرعت شارژ و نهایت راحتی در آن بهره مند شوید. اینها بهترین پاور بانک هایی هستند که می توانید در سال 2019 خریداری کنید.
توسط ماری بلک | 22 اکتبر 2019
بهترین بانکهای قدرت
سالهاست که دوستان ، خانواده و حتی همکارانش تعجب کرده اند که چگونه می توانم این مدت طولانی را برای بازی کردن با بانکهای برق سپری کنم. آنها فقط تلفن شما را شارژ می کنند ، درست است ، بنابراین چه فایده ای دارد؟ خوب...

همه بانکهای برق با هم برابر نیستند. شما مانند همه رده های فناوری مصرف کننده ارزان و ارزان قیمت دارید ، و مانند هر چیز دیگری ، گاهی فقط می خواهید نام خود را بپردازید. اما فراتر از آن ، مقدار بیشتری از قدرت قابل حمل وجود دارد تا یک آجر شارژ با خروجی USB.

ما می خواهیم سریعترین سرعت شارژ را - برای خود بانک و تلفن - داشته باشیم و با یک نگاه بدانیم که یک شارژر قابل حمل قصد دارد تا روز را با آب میوه به ما ببرد تا حتی از آن استفاده کند. اما ما نمی خواهیم وزن آن کم شود.

ما می خواهیم پورت های مختلفی را برای شارژ وسایل اضافی و استفاده کارآمدتر از پریز برق برای رها کردن سوکت ها داشته باشیم. ما نمی خواهیم چندین کابل شارژ را حمل کنیم - در واقع نمی خواهیم به هیچ وجه کابل را حمل کنیم.

مطمئناً طراحی و ظرفیت مهمترین هستند ، اما شارژ بی سیم یا حتی خورشیدی چیست؟ صفحه نمایش LCD چیست؟ ضد آب؟ آیا شما خنک ترین و راحت ترین پاور بانک را نمی خواهید بدون پرداخت بیش از شانس ، پول خود را بدست آورید؟

مستقیماً به بهترین بررسیهای مربوط به پاوربانک پرش کنید.

به چه پاور بانک ظرفیتی نیاز دارم؟
ظرفیت پاوربانک معمولاً سوء تفاهم است. لازم نیست بدانید mAh چیست ، فقط در صورتی که مشخصات تلفن شما بگوید که دارای باتری 4،000 میلی آمپری است ، برای دریافت شارژ کامل به حداقل نیاز به پاوربانک 4000 میلی آمپری ساعت نیاز دارید.

در واقع شما به بیش از آن احتیاج دارید. هیچ پاور بانک با راندمان 100٪ کار نمی کند ، بیشتر میانگین آن 65٪ است و بعضی از آنها 80- یا 90٪ است. دومی همانهایی هستند که شما می خواهید.

به منظور شارژ کامل یک باتری 4000 میلی آمپری ، به احتمال زیاد به چیزی شبیه به یک پاور بانک 6000 میلی آمپری نیاز دارید. بنابراین تمام آن 5،000mAh ساعت که ادعا می کنند تلفن شما را دو بار شارژ می کنند ، یک کلمه را باور ندارند - مگر اینکه شما یک تلفن واقعاً قدیمی با یک باتری کوچک داشته باشید.

بانکهای برق تمایل دارند که در ظرفیت های 5،000 میلی آمپری ، 10،000 میلی آمپر ساعت و 20،000 میلی آمپر ساعتی به فروش برسند و تفاوت های کمی بین آنها وجود دارد. به عنوان یک قاعده کلی ، 5000mAh یک بانک قدرت یکبار مصرف است که به راحتی قابل حمل خواهد بود. 10،000mAh به نقطه شیرین ، قابل حمل و با حداقل دو بار شارژ کامل برخورد می کند. 20،000mAh از ظرفیت بالایی برخوردار است و بیشتر برای کسانی که می خواهند برای مدت طولانی از منبع تغذیه دور شوند یا برای شارژ چندین اسباب بازی مفید باشند ، بسیار مفید است. سعی نکنید یک پاوربانک 20،000 میلی آمپر ساعتی را در جیب خود قرار دهید.

مطمئناً شما می توانید پاوربانک هایی با ظرفیت های قابل توجهی بالاتر خریداری کنید ، که بسیار مفید هستند در صورتی که می خواهید یک لپ تاپ را شارژ کنید (به این ترتیب به بانک های قدرت PD مراجعه کنید) ، اما آنها بسیار بزرگتر ، حجیم تر و گران تر خواهند بود. .

توجه داشته باشید که اگر شما در حال مسافرت با هواپیما هستید ، پاوربانک شما باید در چمدان دست شما باشد و هر چیزی بیش از 27،000 میلی آمپر ساعت (100 وات ساعت) نیاز به تأیید هواپیمایی دارد (بیش از 43،000mAh / 160Wh ، فراموش کنید).

مقالات پرطرفدار

مقالات پرطرفدار
 
طراحی شده توسط
با وجود قدرت زیاد ، دو مشکل بزرگ به وجود می آید. اول ، شارژ مجدد پاوربانک می تواند برای همیشه طول بکشد (خوب ، مانند تقریباً یک روز در بعضی موارد). دوم ، با وجود بیشتر بانکهای قدرت ، ردیفی از چهار LED برای مشخص کردن مقدار برق در داخل بانک ، کار کردن با چقدر شما در سمت چپ مانده غیرممکن است.

راه حل ها در اینجا ساده هستند. یک صفحه LCD از خواندن دقیق ظرفیت باقیمانده استفاده می کند ، اگرچه بندرت در بانک های کم ظرفیت و ارزان یافت می شود. شارژ Passthrough به شما امکان می دهد تا هر دو پاوربانک و دستگاه های متصل را به طور همزمان شارژ کنید و اگر بخواهید مجبور شوید آن را برای مدت طولانی متصل کنید ، پریز برق را آزاد کنید. اطمینان از سریعترین ورودی ممکن (به طور معمول یک ورودی USB-C PD که می تواند تا 100 W باشد) باعث افزایش سرعت کار خواهد شد.

به چه پاور بانک سرعت نیاز دارم؟
اگر راه خود را داشته باشم ، بانکهای قدرت 5W ممنوع خواهند بود. آنها بسیار دردناک هستند. هر چیزی پایین تر از 10W: nope.

این روزها حتی 10W ، هر چند به عنوان "شارژ سریع" به بازار عرضه می شود ، اما به سختی سطح آنچه را که تلفن های هوشمند اخیر قادر به تولید هستند ، خراشیده است. با وجود برخی توانائی رفتن به اندازه 45W از طریق اتصال سیمی ، یک پاوربانک 10W به راحتی مناسب نخواهد بود.

گفته می شود ، 10W بین بودجه و میان رده متداول است ، و بسیاری از افراد از شارژرهای 10W در خانه استفاده می کنند. اما ما هنوز توصیه می کنیم به دنبال یک پاور بانک سریعتر باشید ، به ویژه آنهایی که دارای پشتیبانی سریع شارژ یا تأمین نیرو هستند (حتی اگر تلفن فعلی شما از آن پشتیبانی نمی کند ، به احتمال زیاد بروزرسانی بعدی).

به نظر می رسد بسیار ساده است ، اگرچه تولید کنندگان برق به ندرت سرعت خروجی های خود را که در وات اندازه گیری می شود ، فراهم می کنند. در عوض ، شما یک امتیاز در آمپر را مشاهده می کنید ، که برای کسب رتبه در وات ، پنج برابر (رتبه ولتاژ) را ضرب می کنید. بنابراین 2A x 5V = 10W.

به کدام خروجی ها نیاز دارم؟
اگر شما یک آیفون هستید