اگر قبل از خرید پاوربانک یک چیز وجود دارد که بسیاری از افراد می خواهند بدانند ، باید این ظرفیت شارژر قابل حمل باشد. در اصل این چیزی است که یک شارژر قابل حمل را در وهله اول قابل حمل می کند و همچنین این چیزی است که نشان می دهد چگونه می خواهید شارژر قابل حمل خود را تجربه کنید. از آنجا که بانک های برق وجود دارند که ظرفیت توان کم مانند 3000 میلی آمپر ساعت دارند ، و اینها اساساً در میان پربازده ترین پاور بانک ها هستند اما در عین حال ، آنها دوام چندانی ندارند اما گرفتن هر مکانی بسیار آسان است.

سپس یک قدم عقب تر از آن وجود دارد که در آنجا پاوربانک ها دارای ظرفیت توان 10000 میلی آمپر ساعتی هستند ، و اینها اساساً بانکهای قدرت میان رده هستند که ظرفیت خوبی برای شارژ تلفن های هوشمند در حدود دو برابر دارند. در عین حال ، این پاور بانک های میان رده دارای یک فاکتور شکل کوچک هستند که قابل حمل بودن با آنها بسیار ساده است.

در این راهنما ، ما در حال گذر از بهترین بانکهای قدرت 25000 میلی آمپر ساعت + با ظرفیت بالا خواهیم بود. این نوع پاور بانک ها از قدرت زیادی استفاده می شوند و بنابراین ، آنها می توانند برای مدتی دوام بیاورند ، زیرا انواع مختلفی از دستگاه ها را با قدرت کامل خود چندین بار شارژ می کنند. در عین حال ، آنها همچنین از چند پورت شارژ کاملاً استفاده می کنند تا بتوانید بسیاری از دستگاه ها را به طور همزمان شارژ کنید. بنابراین بهتر است نگاهی بیندازیم که آیا بانکهای قدرت با ظرفیت توان فروتن آنچه را که واقعاً به دنبال آن هستید ، هستند.

شارژر قابل حمل 3 پورت Anker PowerCore 26800

اولین پاوربانک با ظرفیت بالا که باید توصیه کنیم از مارک آنکر (Anker) تهیه شده است. آنها یکی از مارک های با بالاترین امتیاز است که فروش لوازم الکترونیکی شارژ در بازار است ، با بررسی های بسیاری برای اثبات آن. این شارژر قابل حمل PowerCore 26800 یکی از شارژرهای قابل حمل با بالاترین ظرفیت Anker است و دارای توان 26800 میلی آمپر ساعت است همانطور که احتمالاً با نام شارژر حدس زده اید. بنابراین شما می توانید بارها و بارها بدون هیچ مشکلی تلفن های هوشمند را به تمام توان آنها شارژ کنید و همین کار را برای تبلت نیز انجام می دهد. سپس طرف شارژ وجود دارد ، و سه درگاه شارژ USB نیز وجود دارد.

هر سه پورت در این پاوربانک دارای سرعت شارژ 5 ولت / 3.0 آمپر و حداکثر خروجی پاوربانک 6A است. سرعت شارژ 3 آمپر بالاتر از عادی است که اکثر بانکهای قدرت دیگر تمایل دارند که 5V / 2.4A باشد. همچنین ، با حداکثر توان 6 گیگابایت پاوربانک 6A ، می توانید سرعت شارژ 5V / 2.0A را بدست آورید ، حتی اگر از تمام درگاه ها استفاده می کنید و حداکثر توان مصرفی (6A) حاصل شده است.

شارژ مجدد PowerCore 26800 یک تجربه عالی است و ممکن است برای بانکهای با ظرفیت بالا عجیب به نظر برسد اما واقعیت دارد ، زیرا این پاور بانک از دو پورت ورودی Micro-USB برای شارژ مجدد استفاده می کند. بنابراین می توانید همزمان از هر دو استفاده کنید و این منجر به شارژ مجدد 4A برای مدت زمان شارژ بسیار سریعتر از آن خواهد شد که اگر فقط از یک پورت ورودی واحد استفاده می کنید.

بررسی را برای Anker PowerCore 26،800mAh Power Bank بخوانید
مشخصات شارژر قابل حمل Anker PowerCore 26800:
ظرفیت: ظرفیت تبلیغ شده: ظرفیت خروجی 26،800mAh: 24،400mAh
خروجی:
درگاه - 5V / 3.0A

حداکثر خروجی - 6A

ورودی:
5V / 2.0A در هر ورودی میکرو USB

4A در صورت استفاده از هر دو ورودی Micro-USB

شاخص های قدرت LED: سیستم وضعیت چهار LED
اندازه: 7.1 3.2 3.2 x 0.9 اینچ
وزن: 1.1 پوند

پاوربانک Aukey 26،500mAh با 4 خروجی و 3 ورودی
در اکثر اوقات ، بانک های دارای ظرفیت بالا از دو یا سه پورت شارژ خروجی استفاده می کنند ، در واقع حتی نادیده گرفتن بانک های دارای ظرفیت بالا نیز از چهار پورت شارژ بسیار نادر است. این پاور بانک Aukey بسیار دور است و نه تنها چهار پورت خروجی دارد بلکه دارای سه پورت ورودی نیز هست. ظرفیت برق شارژر قابل حمل با ظرفیت برق 26.500 میلی آمپر ساعت فراوان است ، بنابراین واقعاً هیچ کمبود نیرویی برای شارژ تلفن هوشمند یا تبلت های خود با قدرت کامل آنها چند بار وجود ندارد. شما حتی می توانید با استفاده از این پاوربانک لپ تاپ سازگار USB-C را به تمام توان خود شارژ کنید زیرا این شارژر از درگاه USB-C استفاده می کند ، یعنی این که واقعاً فقط با یک MacBook USB-C و حتی در آن زمان ، پورت USB-C سازگار است. در این پاوربانک آن را با حداکثر سرعت شارژ خود شارژ نمی کند.


گزارش این آگهی

بنابراین چهار درگاه خروجی وجود دارد. سه مورد از درگاه های خروجی از درگاه های USB-A هستند که دو با سرعت شارژ 5V / 3.0A و یک درگاه USB-A دیگر دارای سرعت شارژ 5V / 2.4A است. یکی دیگر از درگاههای خروجی ، درگاه USB-C است که ما به آن اشاره کردیم که دارای سرعت شارژ 5V / 3.0A است و می توانید از یک کابل شارژ USB-C تا USB-C برای شارژ دستگاه های سازگار با USB-C استفاده کنید. البته ، همانطور که قبلاً گفتیم ، درگاه USB-C از قابلیت Delivery برخوردار نیست ، بنابراین خوب است که هر تلفن هوشمند سازگار USB-C را شارژ کنید ، اما تعداد کمی از لپ تاپ های USB-C.

سپس قسمت قابل شارژ این پاوربانک وجود دارد و سه راه برای شارژ کردن آن وجود دارد ، و شما می توانید فقط یک بار از آنها استفاده کنید. یک ورودی Micro-USB با میزان شارژ 5V / 2.0A ، یک ورودی لایتنینگ با سرعت شارژ 5V / 1.5A وجود دارد و سپس درگاه USB-C وجود دارد که می تواند به عنوان ورودی با شارژ مجدد 5V / 3.0A نیز استفاده شود. سرعت. خیلی خوب است که همه این گزینه های شارژ را داشته باشید زیرا این پاور بانک را واقعا می سازد