فنی:


در کنار گزینه های عالی شارژ و سرعت شارژ ، پاوربانک دارای سیستم چند محافظی است که دستگاه ها و پاوربانک شما را ایمن نگه می دارد.

جریان بهتر کنترل می شود و با این کار کمتر احتمال تولید گرما وجود دارد که بیشترین آسیب را در هنگام شارژ ایجاد می کند.


گزارش این آگهی

به این ترتیب ، می توانید 3 دستگاه را همزمان با این پاور بانک قدرت شارژ کنید و از آسیب دیدن هیچ یک از دستگاه های شارژ نگران نباشید.

قابلیت اطمینان
قابلیت اطمینان PowerCore 26800 فراتر از چیزی است که احتمالاً شما به آن احتیاج دارید و این همان چیزی است که باعث می شود قابل اطمینان شود. درست است ، ما گفتیم قابل اعتماد.

بدیهی است ، این پاوربانک برای همه نیست ، PowerCore برای کسانی که به دنبال تجربه ای هستند که ما در این بررسی توضیح داده ایم ، منظور شده است ، زیرا پاوربانک در حمل و نقل بسیار محدود است اما با قابلیت های قدرتمندش شگفت انگیز است.

اگر به دنبال پاوربانکی هستید که قادر است ظرفیت بسیار بالایی را ارائه دهد ، و اگر بتوانید دستگاه های زیادی را همزمان شارژ کنید ، دیگر نمی توانیم این پاوربانک را به اندازه کافی توصیه کنیم.

گرچه مطمئن نیستید اگر آن را برای پیاده روی بیرون کنید ، تعجب می کنید اگر در یک مقصد هستید ، یک مکان داشته باشید و از آن استفاده کنید.

این پاوربانک برای کسانی که به دنبال تجربه شارژ شل نیستند ، نیست و به همین دلیل است که Anker دارای PowerCore + Mini است ، که قادر به ارائه قابلیت حمل رایگان کاملاً رایگان است.

PowerCore 26800 نوعی شارژر قابل حمل است که می توانید به روزها یا حتی چند هفته به آن اعتماد کنید. در این بازه زمانی ، شما به گزینه های شارژ چندگانه و شارژ سریع آن نیز اعتماد دارید.

پاوربانک Vinsic 28،000mAh را با شارژ سریع 3.0 بخوانید
خلاصه:
قدرت:

قدرت PowerCore 26800 به این نام است. بسته بندی خود را با ظرفیت تقریبی 26800mAh. بسته به نحوه استفاده از آن ، PowerCore می تواند چند روز یا هفته ادامه یابد.


گزارش این آگهی

هر یک از درگاه های شارژ قادر به 3.0 آمپر شارژ است اما خروجی کلی را در 6 آمپر قرار می دهد و در نتیجه ، پاوربانک به 2 آمپر در هر پورت می رسد.

این یک ناامیدی کوچک است و باعث نمی شود کل تجربه شارژ را مختل کنید. سرانجام ، پاوربانک دارای دو ورودی Micro-USB است که با انجام 4 بار شارژ شدن ، شارژ پاوربانک را 2 برابر سریعتر می کند و می تواند در حدود 6-7 ساعت به طور کامل شارژ شود.

طرح:

این یک پاور بانک بزرگ و سنگین است که تمام تلاش خود را می کند تا قابل حمل باشد ، و اگرچه نمی تواند در دست قابل حمل باشد ، اما به عنوان قدرت شارژر مقصدی بسیار قابل حمل است.

این بدان معنی است که پاوربانک بهتر است در شارژر مقصد استفاده شود ، نه اینکه در حال حرکت باشد. تمام درگاه های شارژ در یک طرف قرار دارند ، دکمه پاور دارای حداقل عملکرد است و در بالای پاور بانک نشانگرهای قدرت LED وجود دارد.

ساختن:

کیفیت ساخت تقریباً با تمام محصولات Anker بسیار عالی است ، حتی با ساخت پلاستیک ، PowerCore 26800 یک پاور بانک ساختاری است. پنل های جانبی به پاوربانک افسرده شده و در نتیجه از آسیب جلوگیری می کنند.

یکی از سقوط های پاور بانک ، خود پاور بانک است. از آنجایی که وزن آن 1 پوند است ، کاهش وزن آن می تواند اگر به اندازه کافی بلند و در کف کافی انجام شود ، کشنده باشد.

قابلیت اطمینان: