بررسی پاوربانک ای دیتا مدل P16750 ظرفیت 16750 میلی‌آمپرساعت

شارژ ورودی:
شارژ مجدد از طریق درگاه ورودی Micro-USB انجام می شود و می تواند با سرعت 5V / 1.5A شارژ شود. برای شارژ سریع هر چه سریعتر شما باید از یک شارژر دیواری 2 آمپر یا بالاتر استفاده کنید و با این کار زمان شارژ 2-3 ساعت خواهد بود.

پاور بانک مشابه پاوربانک ای دیتا مدل P16750


طرح قیمت انواع پاوربانک adata
اندازه و وزن:
حتی اگر پاوربانک FOXNOV با توانایی های قدرت خود از قبیل ظرفیت پاوربانک ای دیتا مدل P16750 توان و شارژ آن کاملاً خوب عمل کند. آنچه در واقع این پاور بانک می درخشد ، اندازه و قابلیت حمل آن است که می توانید از آن خارج شوید.

دارای طول 4.7 اینچ ، عرض 2.6 اینچ و ضخامت 0.3 اینچ است. پاوربانک ای دیتا مدل P16750 بنابراین در واقع یک پاور بانک Slim است که می توانست اندازه تلفن هوشمند را منتقل کند اگر فقط کمی باریک باشد.

وزن بسیار سبک و در 3.2 اونس است. بنابراین شما پاوربانک ای دیتا مدل P16750 می توانید این شارژر را در جیب خود قرار دهید و آن را در هر کجا ببرید و حتی ممکن است بتوانید آن را به همراه تلفن هوشمند پاوربانک ای دیتا مدل P16750 خود در جیب خود قرار دهید و تلفن هوشمند خود را شارژ کنید. مشکلی در تعبیه آن در دستان شما وجود ندارد.

اجزای عملکردی:
تمام قسمت های عملکردی پاور بانک در یک پاوربانک ای دیتا مدل P16750 طرف قرار دارند و فقط 3 قسمت وجود دارد. درگاه شارژ USB ، پورت ورودی Micro-USB و 4 نشانگر ظرفیت انرژی LED سفید وجود دارد.

به طرز عجیبی ، پاوربانک فاقد دکمه پاور است ، زیرا هنگام اتصال دستگاه به شارژر ، به طور خودکار شارژ شروع می شود.

Jackery Pop Bank Slim Power پاوربانک ای دیتا مدل P16750

ساختن
ساختار و مواد:
کل پاوربانک FOXNOV از پلاستیک ساخته شده است پاوربانک ای دیتا مدل P16750 و تقریباً تنها با چند قطعه مجزا طراحی کاملاً بدنه دارد که کاملاً کامل است. در کل ، ساختاری قوی و کم حجم پاوربانک ای دیتا مدل P16750 دارد که باعث می شود شارژر از آن برای استفاده روزمره بسیار عالی باشد.

فنی:
از طرف فناوری ، قیمت انواع پاوربانک adata هیچ چیز فوق العاده ای در مورد این فناوری پاوربانک ای دیتا مدل P16750 وجود ندارد ، اما برای حفظ امنیت شارژ از فناوری ایمنی استفاده می کند. با این گفته ، FOXNOV اظهار داشته است که آنها از همان نوع باتری های لیتیوم پلیمر که از آنکر استفاده می کند استفاده می کنند ، که واقعاً خوب است زیرا باتری های آنها قادر به دوام بیشتر شارژ هستند.

قابلیت اطمینان
صرف نظر از این که آیا یک پاوربانک Mini است ، این شارژر قابل حمل FOXNOV تنها پاوربانک ای دیتا مدل P16750 در صورتی که قصد شارژ تلفن های هوشمند را فقط با آن داشته باشید بسیار مطمئن است. از آنجا که ظرفیت توان آن حداقل یک بار می تواند اکثر تلفن های هوشمند را شارژ کند و سرعت شارژ 2.1 آمپر سریع تر از اکثر بانک های برق مینی است.

اندازه و وزن بسیار راحت است زیرا می توانید آن را در هر کجا که هستید بروید.

شارژر قابل حمل باریک و قابل شارژ سریع EasyAcc 10،000mAh با شارژ سریع

پاور بانک مشابه


خلاصه:
قدرت:

به اندازه کافی برای شارژ تقریبا هر تلفن هوشمند با قدرت کامل حداقل یک بار. پاوربانک ای دیتا مدل P16750 سرعت شارژ نیز به اندازه کافی سریع است تا بیشتر گوشی های هوشمند را در نظر بگیرید.

طرح:

بهترین قسمت فاکتور شکل باریک است که این شارژر پاوربانک ای دیتا مدل P16750 در هنگام جابجایی در جیب شما قرار می دهد. همچنین فقدان دکمه پاور کاملاً جالب است ، اما در عین حال ، بدون نیاز به استفاده از پاوربانک ، نمی توانید ظرفیت نیرو را بررسی کنید.

ساختن:

این سازه محکم دارد ، اما نمی خواهد آن را در زمین سخت ریخت. پاوربانک ای دیتا مدل P16750

قابلیت اطمینان:

آنچه آن را قابل اطمینان تر می کند این است که برای حمل و نقل و قدرت در همان زمان همه چیز کاملاً مناسب است.

مشخصات FOXNOV 5،000mAh Bank Bank:
ظرفیت: آگهی شده: 5،000mAh ظرفیت خروجی: 3،700mAh
خروجی: 5V / 2.1A
ورودی: 5V / 1.5A از طریق ورودی Micro-USB
شاخص های قدرت LED: 4 شاخص قدرت توان نقطه ای
اندازه: 4.7 2. 2.6 0.3 0.3 اینچ
وزن: 3.2 اونس
نتیجه:
پاوربانک FOXNOV از ظرفیت قیمت انواع پاوربانک adata بسیار خوبی برخوردار است که قادر است پاوربانک ای دیتا مدل P16750 حداقل یکبار شارژ اکثر تلفن های هوشمند را با قدرت کامل انجام دهد. و از آنجا که می تواند تلفن های هوشمند را به بهترین وجه شارژ کند ، از نظر اندازه و وزن آن نیز به اندازه مشابه آنها است.

این را به اشتراک بگذارید:
برای به اشتراک گذاشتن در توییتر کلیک کنید (در پنجره جدید باز می شود)
برای اشتراک گذاری در فیس بوک کلیک کنید (در پنجره جدید باز می شود)
مربوط
دسته بندی ها 3،000mAh - بررسی 5،000mAh ، بانک های برق ، بررسی ها ، بانک های قدرت باریک پاوربانک ای دیتا مدل P16750
برچسب ها بانک های قدرت ، بررسی
ناوبری ارسال کنید
نقد و بررسی: MyCharge HubMini Power Bank
نقد و بررسی: Romoss ACE 10 Power Bank پاوربانک ای دیتا مدل P16750