پاوربانک قابل حمل Belkin Pocket Power

با توجه به کاربرانی که سعی می کنند تا حد ممکن از باتری بیشتر از آیفون های خود استفاده کنند ، بسته های برق خارجی تقریباً به اندازه لوازم جانبی و شارژرهای رایج تبدیل شده اند. متأسفانه ، آنها تمایل به خم شدن به سمت گرانتر دارند ، بنابراین ما خوشحالیم که Belkin شاهد روند کاهشی در اینجا با یک راه حل فوق العاده قابل حمل قدرت است که مقدار مناسبی از آب میوه را فراهم می کند و تنها 30 دلار می فروشد.


 
بررسی: Belkin Pocket Power 5K Portable Power Bank 2

Pocket Power 5K در رنگ های نقره ای ، گل رز و سیاه و سفید موجود است ، طراحی مینیمالیستی و سبک را در خود جای داده است - این وزن تنها 4.6 اونس وزن دارد ، و آن را سبک تر از آیفون 8 فاقد سبک و تقریباً به همان اندازه می کند. از یک طرف ، یک درگاه USB-A پیدا خواهید کرد که می توانید برای شارژ آیفون یا تقریباً هر دستگاه USB دیگری و همچنین یک درگاه میکرو USB برای شارژ مجدد پاور ، یک کابل USB استاندارد را به کابل لایتنینگ وصل کنید. این واحد فقط با یک کابل شارژ USB USB به میکرو USB حمل می شود ، بنابراین شما باید منبع تغذیه خود را برای شارژ مجدد آن و همچنین کابل شارژ خود را برای iPhone یا هر دستگاه دیگری که استفاده می کنید ، تأمین کنید. اما ما فکر می کنیم با توجه به برچسب قیمت پایین بازی بسیار عادلانه ای است.

نقد و بررسی: Belkin Pocket Power 5K Portable Power Bank 3

چهار چراغ LED در کنار آن ، قدرت تقریبی باتری را نشان می دهد. این دستگاه ها هنگام استفاده دستگاه - شارژ دستگاه دیگری یا خود شارژ می شوند - می توانند با فشار دادن دکمه واقع در کنار LED ها ، در یک نگاه مشاهده شوند. این تنها دکمه روی واحد است و تنها هدف آن ارائه شده است. برخلاف سایر پاورهای ما که دیده ایم ، Pocket Power 5K سوئیچ "خاموش" ندارد ، بنابراین آماده است به محض اتصال چیزی به آن ، بروید. پورت USB-A همچنین قادر به از بین بردن 2.4 آمپر است ، بنابراین شما می توانید با سرعت کامل برای هر مدل آیفون شارژ کنید ، اگرچه iPhone 8 و iPhone X Fast Charging به طور طبیعی پشتیبانی نمی شوند زیرا این امر به پورت USB-C پشتیبانی می کند. مشخصات USB-PD

نقد و بررسی: Belkin Pocket Power 5K Portable Power Bank 4

Pocket Power 5K بلکین همانطور که انتظار داشتیم عمل می کند ، باتری 5000 میلی آمپر ساعتی قادر به آب شدن کامل آیفون 8 و سپس به اندازه کافی شارژ حدود 50 درصد دیگر است. آنچه که Pocket Power 5K را به خصوص منحصر به فرد می کند طراحی و قیمت آن است - از نظر سبک و قابل حمل با مقدار مناسبی از قدرت ، از یک طراحی زیبا برخوردار است ، و تقریباً مقرون به صرفه است که یک جوراب زنانه ساقه بلند باشد.